با مشارکت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

همایش انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار شد

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۶ کد : ۷۵۰۱۷ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۸۴
اولین همایش انتخاب رشته کنکور سراسری با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مؤسسه غیرانتفاعی جهاددانشگاهی اصفهان و آموزش و پرورش ناحیه ۵ استان اصفهان برگزار شد.
همایش انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، اولین همایش "بایدها و نبایدهای انتخاب رشته" با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مؤسسه غیرانتفاعی جهاددانشگاهی اصفهان و آموزش و پرورش ناحیه 5 استان اصفهان برای دانش آموزان دختر به صورت حضوری و برای دانش آموزان پسر به صورت آنلاین برگزار شد.

ساراسادات جمالی کارشناس برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و مسئول دپارتمان علوم تربیتی معاونت آموزش جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با اشاره به این موضوع که تصمیم‌گیری برای انتخاب رشته تحصیلی یکی از حیاتی‌ترین و تغییر دهنده‌ترین تصمیماتی است که یک فرد می‌تواند بگیرد اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی داوطلبان با دانشگاه ها، دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی و همچنین انتخاب رشته آگاهانه است. همچنین در این همایش از اهمیت سنجش استعدادها و تیپ شناسی شخصیت برای به دست آوردن بینش نسبت به نقاط قوت و ترجیحات و تاثیر آن در انتخاب رشته و رضایت شغلی آینده صحبت شد.

در پایان این همایش مشاورین و برگزارکنندگان این رویداد پاسخگوی سؤالات دانش اموزان، داوطلبان کنکور و والدین آن ها در خصوص انتخاب رشته صحیح و هدایت تحصیلی بودند.


نظر شما :