قرارداد پژوهشی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری نانو به امضا رسید

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۷ کد : ۷۵۱۹۲ پژوهشی
تعداد بازدید:۲۵
قرارداد پژوهشی با موضوع مطالعات پژوهش FDP آبخوان های عمیق ناحیه سیستان توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری نانو به امضا رسید.
قرارداد پژوهشی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری نانو به امضا رسید

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دکتر علی قاسمی معاون پژوهشی این واحد اظهار کرد: قرارداد پژوهشی با موضوع مطالعات پژوهش FDP آبخوان های عمیق ناحیه سیستان توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری نانو به امضا رسید.

قاسمی افزود: این مطالعات با موضوع مطالعات پژوهش FDP آبخوان‌های عمیق ناحیه سیستان، توسط یکی از تیم های گروه پژوهشی ژئوشیمی با مدیریت دکتر علی قاسمی طی مدت 6 ماه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با افزایش تعداد چاه‌های حفاری شده در هر منطقه، میزان داده های در دسترس افزایش می یابد و از آنجا که چاه های اولیه در هر میدان بیشتر دارای اهداف توصیفی هستند، به طور معمول حاوی اطلاعات ارزشمندی در راستای ساختن مدل زمین شناسی جدید و یا به روزرسانی مدل های قدیمی هستند.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ادامه داد: هدف اصلی از این مطالعه به روزرسانی مدل پیشین با استفاده از ادغام تمامی داده های جدید به منظور دستیابی به یک شناخت جامع از منطقه مورد مطالعه و نیز معرفی نقاط جدید جهت حفاری است.

وی گفت: در این پژوهش پردازش اطلاعات لرزه نگاری، تفسیر اطلاعات لرزه نگاری جدید و تلفیق آن با نتایج تفسیرهای موجود انجام شده بر روی خطوط قدیمی, به روزرسانی مطالعه رسوب شناسی و ارائه یک مدل مفهومی از حوضه رسوبی، بروز رسانی مدل ساختاری، به روزرسانی مدل استاتیک و بروزرسانی مدل دینامیک آبخوان‌های عمیق ناحیه سیستان انجام خواهد گرفت.

 


نظر شما :