به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی حقوق املاک و ثبت اسناد برگزار شد

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۶ کد : ۷۵۱۹۳ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۳
دوره آموزشی حقوق املاک و ثبت اسناد به درخواست استانداری اصفهان و به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی حقوق املاک و ثبت اسناد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: دوره‌های آموزشی حقوق املاک و ثبت اسناد با هدف افزایش آگاهی و دانش شرکت‌کنندگان در زمینه قوانین و مقررات مربوط به املاک و ثبت اسناد برگزار می‌گردد.

عباسی افزود: در این دوره مواردی نظیر آشنایی با مفاهیم پایه حقوق املاک و انواع مالکیت‌ها، آموزش مراحل ثبت اسناد و املاک و آشنایی با حقوق و تکالیف قانونی مالکین املاک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: گذراندن این دوره باعث بهبود مهارت های عملی شرکت کنندگان در رابطه با نحوه تنظیم قراردادها و مستندات قانونی، بررسی روش‌های حل اختلافات مربوط به املاک و نحوه پیگیری حقوقی آن‌ها منجر خواهد شد. همچنین این دوره‌ها می‌تواند به توسعه حرفه‌ای افرادی که در زمینه حقوق املاک فعالیت می‌کنند، کمک نموده و فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگر متخصصان و فعالان در این حوزه را برای آنها فراهم می کند.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره آموزشی حقوق املاک و ثبت اسناد را به درخواست استانداری اصفهان برگزار کرد و این مرکز آمادگی برگزاری این دوره را برای سازمان‌های درخواست دهنده دیگر نیز خواهد داشت.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان باهنر، خیابان علاقمندان، کوچه شماره 10، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سؤال های شماست.


نظر شما :