به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی شیوه تنظیم و ارائه اظهارنامه مالیاتی برگزار شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۰ کد : ۷۵۲۱۹ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۵
دوره آموزشی شیوه تنظیم و ارائه اظهارنامه مالیاتی به درخواست شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در شاخه تولیدی گز با همکاری مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی شیوه تنظیم و ارائه اظهارنامه مالیاتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: دوره آموزشی شیوه تنظیم و ارائه اظهارنامه مالیاتی یک دوره جامع است که در آن مبانی مالیاتی، فرآیند تنظیم اظهارنامه و نکات مهم در ارائه اظهارنامه مورد بررسی قرار می گیرد. سرفصل این دوره شامل مقدمه‌ای بر نظام مالیاتی، قوانین و مقررات مالیاتی، نحوه تکمیل فرم‌های اظهارنامه و مدیریت مالیاتی و بهینه‌سازی می باشد.

عباسی افزود: گذراندن این دوره آموزشی به افزایش اعتماد به نفس در ارائه و مدیریت امور مالیاتی توسط افراد، آمادگی برای مواجهه با چالش‌های مالیاتی و توانایی پاسخگویی به سؤالات و ابهامات در زمینه مالیاتی منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش کارکنان در زمینه مالیات باعث ایجاد فرهنگ مالی مناسب در شرکت می‌شود و همه اعضا را به اهمیت مسائل مالی آگاه می‌کند همچنین افراد با دانش کافی در زمینه مالیات می‌توانند روابط بهتری با سازمان‌های مالیاتی برقرار کنند و در صورت بروز مشکلات، به راحتی آن‌ها را حل نمایند.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این دوره را  به در خواست شرکت شهرک های صنعتی استان در زمینه شاخه تولیدی گز برگزار نمود و آماده عقد قرارداد با سایر ارگان ها و شرکت‌ها می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان باهنر، خیابان علاقمندان،کوچه 10، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سؤالات شماست.


نظر شما :