به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در مقاله نویسی برگزار شد

۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۴ کد : ۷۶۴۸۹ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۶
به همت کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی "کاربرد هوش مصنوعی در مقاله نویسی" تدوین و به صورت آنلاین برگزار شد.
دوره آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در مقاله نویسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، برای نخستین بار دوره آموزشی مقاله‌نویسی با هوش مصنوعی توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تدوین و به صورت آنلاین با هدف آموزش نویسندگان و پژوهشگران در استفاده مؤثر از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت و کارایی نوشتن مقالات علمی و پژوهشی برگزار شد.

لیلا قدیری، کارشناس دپارتمان هوش مصنوعی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: با توجه به افزایش نیاز به مقالات علمی و پژوهشی با کیفیت، یادگیری استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای نویسندگان ضروری است. این ابزارها می‌توانند به تسهیل فرآیند نوشتن، تحلیل داده‌ها و بهبود محتوای تولید شده کمک کنند.

قدیری افزود: در این دوره آموزشی به مباحثی از جمله ساختار مقاله، تکنیک‌های نوشتن با استفاده از هوش مصنوعی، نگارش و تدوین اجزای مختلف یک مقاله، ویراستاری، تشخیص سرقت علمی و بازنویسی مقاله با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی پرداخته شد.

وی گفت: این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان فرصتی منحصر به فرد برای یادگیری و به‌روز کردن مهارت‌های نویسندگی با استفاده از فناوری‌های روز را فراهم آورد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مراجعه کنند.


نظر شما :