به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی "حریم‌ها در شهرسازی و ضوابط فنی و شرایط قانونی آنها" برگزار شد

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۸ کد : ۷۶۵۶۷ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۱
دوره آموزشی حریم‌ها در شهرسازی و ضوابط فنی و شرایط قانونی آنها برای کارکنان شهرداری شاهین شهر به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی "حریم‌ها در شهرسازی و ضوابط فنی و شرایط قانونی آنها" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی حریم‌ها در شهرسازی و ضوابط فنی و شرایط قانونی آنها برای کارکنان شهرداری شاهین شهر به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد. این دوره به بررسی و تحلیل قوانین و مقرراتی که به منظور حفاظت از محیط زیست، بهبود کیفیت زندگی شهری و مدیریت توسعه‌های شهری تعیین شده است می‌پردازد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: از اهداف برگزاری این دوره می‌توان به بررسی مرزهای قانونی و فیزیکی شهر و حریم آنها، برنامه‌ریزی برای توسعه و گسترش شهرها و تنظیم قوانین مربوط به ساخت و ساز اشاره نمود.

وی افزود: آموزش در زمینه حریم شهری می‌تواند به بهبود مدیریت و برنامه‌ریزی شهری کمک کند و منجر به توسعه پایدارتر شود. همچنین با  افزایش آگاهی کارکنان از حریم‌ها و قوانین، احتمال تخلفات کاهش خواهد یافت.

عباسی عنوان کرد: با توجه به اینکه نظارت بر احداث هرگونه ساختمان و تأسیسات که به موجب طرح ها و ضوابط مصوب در داخل حریم شهر مجاز شناخته شده و حفاظت از حریم ها بر عهده شهرداری است، گذراندن این دوره برای کارکنان شهرداری ها مفید خواهد بود.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: این مرکز آمادگی برگزاری دوره آموزش حریم‌ها در شهرسازی و ضوابط فنی و شرایط قانونی آنها را در تمام طول سال برای شهرداری‌ها وسازمان ها را خواهد داشت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان باهنر، خیابان علاقمندان،کوچه 10،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :