به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «رویکردهای نوین و آزمون­های بالینی در حرکات اصلاحی» وارد بازار نشر شد

۳۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۱ کد : ۷۶۸۲۹ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳
چاپ اول کتاب «رویکردهای نوین و آزمون­های بالینی در حرکات اصلاحی» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «رویکردهای نوین و آزمون­های بالینی در حرکات اصلاحی» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «رویکردهای نوین و آزمون­های بالینی در حرکات اصلاحی» تألیف سیدعلی راسخ، دکتر مجتبی بابایی خورزوقی (عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان)، لیلا موسوی دهموردی، مستانه ملکی واثق با شمارگان 500 نسخه، دارای 177 صفحه و 3 فصل، در قطع وزیری، چاپ و راهی بازار کتاب شد.

هدف اصلی از تهیه کتاب حاضر ارتقاء سطح دانش و مهارت فراگیران و دانش‌آموختگان حیطه حرکات اصلاحی می‌باشد که بدون نیاز به وسایل و تجهیزات خاصی به صورت بالینی فرآیند ارزیابی و تشخیص ناهنجاری‌های بدنی را انجام دهند. امید است آزمون‌های این کتاب نگرش جدیدی را در بین متخصصین حرکات اصلاحی به وجود آورد تا با محدودیت و وابستگی کمتر به ابزار و تجهیزات خاص، بتوانند با استفاده از مهارت‌های تخصصی خود بخشی از روند ارزیابی و تشخیص ناهنجاری‌ها را انجام دهند.

چاپ اول این کتاب در پاییز 1403 با قیمت 2 میلیون ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

کلید واژه ها: چاپ کتاب


نظر شما :