جلسه توجیهی پرسشگران طرح"شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان" برگزار شد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۳ کد : ۷۸۹۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۷۰۹
جلسه توجیهی پرسشگران طرح"شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان" و کارگاه " فنون پرسشگری و نظرسنجی " در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
جلسه توجیهی پرسشگران طرح"شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 24 اردیبهشت ماه، جلسه توجیهی پرسشگران طرح"شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان" و کارگاه " فنون پرسشگری و نظرسنجی " در محل سالن جلسات واحد برگزار شد.

 مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات معاونت فرهنگی واحد ، به بیان اهداف و اهمیت طرح "شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان"  به عنوان مقدمه ای برای برنامه ریزی صحیح و نزدیک به واقعیت پرداخت .

غلامرضا قجاوند، به توضیح و تشریح ابعاد مختلف پرسشنامه، جامعه ی آماری، روش تحقیق، روش نمونه برداری بمنظور تکمیل پرسشنامه پرداخت .

همچنین در کارگاه " فنون پرسشگری و نظرسنجی " که جمعی از دانشجویان گروه " آمار پژوهان " دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشجویان علاقمند به همکاری با گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی به منظور فعالیت به عنوان پرسشگر حضورداشتند ، اصول افکارسنجی و پرسشگری بیان شد .

 انواع رویکردها به انسان، ضرورت انجام نظرسنجی، اصول مصاحبه و پرسشگری، تعریف نظرسنجی و  مبانی آن، تاریخچه نظرسنجی در جهان و ایران، انواع نظرسنجی، سیاست های سنجش افکارعمومی، ویژگی های پرسشگران، هوش فرهنگی و ارتباط آن با پرسشگری از مطالب ارائه شده در این کارگاه بود .

 

 

 


نظر شما :