سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان:

جهاددانشگاهی را شایسته شراکت با دانشگاه میدانم

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۱ کد : ۸۷۹۱ تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۰۶۸
سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: همانگونه که شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از شرکای استراتژیک دانشگاه می باشد، جهاددانشگاهی را نیز شایسته شراکت با دانشگاه می دانم.
جهاددانشگاهی را شایسته شراکت با دانشگاه میدانم

به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 23 خرداد ماه، سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان، در جلسه رییس و معاونین واحد صنعتی اصفهان و موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی اصفهان، گفت: جهاددانشگاهی با سابقه 40 ساله فعالیت خود که مورد شناخت بسیاری از اساتید و دانشگاهیان می باشد، نشان داده است که جزء سازمانهایی است که پیوسته حرکت کرده و شناخت و درک خوبی از فضای دانشگاه و فضای فرهنگی داشته است.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: در حوزه پژوهشی آمادگی کامل داریم با طراحی سیستم رسمی در دانشگاه، همکاری های خوبی با جهاددانشگاهی داشته باشیم.

دکتر سید محمد ابطحی افزود: جهاددانشگاهی به خوبی فضای صنعت و دانشگاه را می شناسد و این رابطه باید بین دانشگاه و جهاددانشگاهی تعریف شود.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان جزء شرکای استراتژیک دانشگاه می باشد، جهاددانشگاهی را نیز شایسته شراکت با دانشگاه میدانم.

 

وی بیان داشت: در بخش های نوآوری و تجاری سازی ظرفیت های بسیار خوبی در دانشگاه وجود دارد و جهاددانشگاهی می تواند با ورود به این عرصه و جذب VC ها و شناخت و ارتباط با بازار، شریک خوبی برای دانشگاه باشد.

دکتر ابطحی،  در قسمت دیگری از بررسی زمینه های همکاری دو طرف، بیان داشت: دانشگاه مهندس تربیت می کند و گرچه دانشجویان ما باهوش ترین هستند ولی معمولا در مقطع کارشناسی متوقف می شوند و این دانشجویان نیاز به دوره های مهارتی دارند که می توان با همکاری جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، مسئله مهارت آموزی دانشجویان را حل نمود.

وی با بیان این پیشنهاد که برنامه ی تحول دانشگاه صنعتی در جمع مدیران جهاددانشگاهی مورد بررسی قرار گیرد، از رییس واحد صنعتی اصفهان درخواست نمود در جلسات  برنامه تحول دانشگاه حضور داشته باشد.

 وی تصریح کرد: سرمایه اصلی ما در دانشگاه، دانشجویان می باشند و چنانچه مسائل در حوزه فرهنگی حل نشود، سرمایه ها تلف خواهد شد.

وی افزود:جهاددانشگاهی شناخت خوبی از وضعیت فرهنگی دارد و با توجه به اینکه نه دچار هیجان می شود و نه بی تفاوت و نه غیر واقع بینانه است، می تواند با تعریف و اجرای بر نامه های عمیق فرهنگی و مساعدت از موسسات پژوهشی و اجتماعی کشور و درون جهاددانشگاهی ، کمک بسیار خوبی در حوزه ی فرهنگی برای دانشگاه باشد.


نظر شما :