هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در واحد صنعتی اصفهان به ایستگاه پایانی رسید

۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰ کد : ۸۸۳۳ تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۱۶۴
مسابقه نهایی مرحله دانشگاهی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در واحد صنعتی اصفهان به ایستگاه پایانی رسید


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 25 خرداد ماه، توسط معاونت فرهنگی واحد، هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره در واحد صنعتی اصفهان به ایستگاه پایانی رسید.

معاون فرهنگی واحد صنعتی اصفهان در ارایه گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مرحله مسابقات با شرکت 10 تیم چهار نفره در دانشگاه صنعتی اصفهان اصفهان آغاز و در اولین روز مسابقات با برگزاری 5 مسابقه، 5 تیم برنده و یک تیم برترین بازنده انتخاب شدند.

 روز دوم مسابقات با برگزاری سه مسابقه ادامه و سه تیم برنده و یک تیم برترین بازنده بعنوان چهار تیم راه یافته به مرحله بعدی در روز سوم به رقابت پرداختند.

احمد پایداری افزود: 25خرداد ماه، دو تیم عتید و چلچله به عنوان فینالیست مرحله دانشگاهی با عنوان گزاره " تعدد دستگاه های متولی فرهنگ، سبب ارتقای بیشتر فرهنگ می شود "، به رقابت پرداختند و تیم چلچله با آرای داوران بعنوان تیم برگزیده این مرحله انتخاب و به مرحله منطقه ای مسابقات راه یافت.

وی، همچنین خواستار مساعدت مسئولین دانشگاه صنعتی اصفهان، بمنظور مساعدت و همکاری در ایجاد فضای لازم بمنظور برگزاری مرحله منطقه ای این دوره از مسابقات در دانشگاه صنعتی شد.

همچنین  معاون فرهنگی،اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن تقدیر از جهاد دانشگاهی بدلیل برگزاری مسابقات مناظره دانشجویان، از دانشجویان خواست تا مهارت های مناظره ای خود را افزایش داده و با مطالعه روی گزاره ها دقیق تر به مباحث بپردازند .

دکتر نحوی ایجاد فضای منطقی و آرام بمنظور بحث و تبادل نظر در این مسابقات را ستود و افزود: یادگیری بحث و ارائه مستندات و ادله خود بمنظور اثبات و دفاع از نظر در یک فضای بسیار عالی در این مسابقه دیده شد.

گفتنی است؛ در پایان این مسابقه که مهندس مرتضی تیموری رییس واحد صنعتی اصفهان، حجت الاسلام قاسمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تعدادی از مدیران واحد و دانشگاه، همچنین دانشجویان علاقمند حضور داشتند، از داوران و تیم های اول و دوم با اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

 

 


نظر شما :