کتاب "آموزش پیاده‌سازی تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه (در صفحه گسترده اکسل)"  منتشر شد

۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۶ کد : ۹۱۸۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۵۳۵
 کتاب " آموزش پیاده‌سازی تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه (در صفحه گسترده اکسل "، توسط سازمان انتشارات شعبه صنعتی اصفهان،  منتشر شد.
کتاب "آموزش پیاده‌سازی تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه (در صفحه گسترده اکسل)"  منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، توسط سازمان انتشارات شعبه صنعتی اصفهان کتاب " آموزش پیاده‌سازی تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندشاخصه در صفحه گسترده اکسل" تألیف پرناز پهلوان‌زاده و دکتر داریوش محمدی منتشر و وارد بازار نشر شد. 

 کتاب حاضر مورد استفاده کلیه دانشجویان و پژوهشگرانی است که به نحوی  با مسأله تصمیم‌گیری و انتخاب سروکار دارند. کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در رشته‌های مدیریت، مهندسی صنایع، برنامه‌ریزی شهری، قادرند مفاهیم و تکنیک‌های مربوط به تصمیم‌گیری چندشاخصه را با بهره‌گیری از اثر حاضر در محیط اکسل پیاده‌سازی و به‌طور قابل ملاحظه‌ای در زمان خود صرفه‌جویی نمایند.

مطالعه‌ی این کتاب نه تنها به دانشجویان و پژوهشگران توصیه می‌شود، بلکه کارشناسان و مدیران سازمان‌هایی که موفقیت کسب و کارشان را به نحوی به تصمیم‌گیری صحیح وابسته می‌دانند، می‌توانند از مطالب آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ چاپ اول این کتاب در بهار1398،  با شمارگان 500 نسخه و 211 صفحه در 7 فصل، در قطع وزیری چاپ  با قیمت 320 هزار ریال عرضه شده و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 33912594-031 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس حاصل نمایند.

 


نظر شما :