توسط واحد صنعتی اصفهان:

کتاب " مدیریت یکپارچه ریسک در مباحث زنجیره تأمین" وارد بازار نشر شد

۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۴ کد : ۹۳۱۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۰۸
توسط سازمان انتشارات شعبه صنعتی اصفهان کتاب " مدیریت یکپارچه ریسک در مباحث زنجیره تأمین " وارد بازار نشر شد.
کتاب " مدیریت یکپارچه ریسک در مباحث زنجیره تأمین" وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، توسط سازمان انتشارات شعبه صنعتی اصفهان کتاب " مدیریت یکپارچه ریسک در مباحث زنجیره تأمین " تألیف پانوس کوولیس، لینگ ژیو دانگ، اونور بویاباتلی، رونگ لی و ترجمه دکتر داود شیشه‌بری، فائزه زحمتکش، میترا صالحی اسفندارانی وارد بازار نشر شد.

کتاب حاضر با هدف ارائه مجموعه جامعی از کاربرد اصول و مفاهیم مدیریت یکپارچه ریسک در مباحث زنجیره تأمین از کتاب بسیار معتبر مربوطه (تألیف: کوولیس و همکاران؛ انتشارات: John Wiley & Sons) ترجمه شده است. از ویژگیهای بارز این مجموعه می‌توان به پرداختن به نقش اساسی مدیریت یکپارچه ریسک در مباحث مختلف زنجیره تأمین اشاره نمود. در لابه لای مطالب و مباحث، تلاش شده تا با ارائه مثال‌های کاربردی و عینی، تفهیم مطالب برای خوانندگان به سادگی و روشنی صورت گیرد.

این کتاب 7 فصلی به مباحثی همچون: مدیریت یکپارچه‌ی ریسک (یک چارچوب مفهومی با مرور پژوهش‌ها و کاربردهای عملی)،  مدیریت ریسک و مصون‌سازی عملیات، اثر اختلالات زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت، راهبردهای عملیاتی برای مدیریت ریسک، فراتر از ریسک: ابهام در زنجیره تأمین، مدیریت ریسک‌های کالای انبار شدنی: نقش میزان موجودی انبار و مصون‌سازی مالی و ارزیابی مالی قراردادهای زنجیره تأمین، می‌پردازد.

گفتنی است؛ چاپ اول این کتاب در بهار 1398 با قیمت 360هزار ریال، با تیراژ  500 نسخه و 238 صفحه و با قطع وزیری چاپ و وارد بازار نشر شد .

علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03139122594 فروشگاه کتاب جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس حاصل فرمایند .

 

 

 


نظر شما :