رئیس جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان پیشنهاد داد:

ایجاد شهرک آموزش و  مجمع صنفی بخش خصوصی فعال در صنعت آموزش استان

۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۴ کد : ۹۴۳۲ تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۱۰
رییس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان گفت: با محوریت و تلاش کارگروه آموزش وفناوری استانداری یک مجمع صنفی متشکل از نهادهای فعال بخش خصوصی  در این عرصه ایجاد شود.
ایجاد شهرک آموزش و  مجمع صنفی بخش خصوصی فعال در صنعت آموزش استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، 18 تیر ماه ، رئیس جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان در نشست خبری آیین گشایش هفتمین نمایشگاه صنعت آموزش  اظهار کرد: جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان به عنوان یک نهاد خصوصی پیشرو در صنعت آموزش قلمداد می شود.

مرتضی تیموری با اشاره به سابقه فعالیت این  نهاد آموزشی در کشور و استان اصفهان و عرصه های مختلفی خدمتی در حوزه آموزش کشور گفت: اولین موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی به همت این نهاد آموزشی تاسیس شد.

وی، افزود: گرچه واژه صنعت آموزش یک کلید واژه ترکیبی نویی است، ولی یک واقعیت است و گمان نمی کنم سهم بخش خصوصی در بحث ترازمالی آموزش استان به هیچ وجه کمتر از بخش دولتی باشد، ولی این تفاوت وجودارد که بخش خصوصی در قالب مراکز آموزشی و نهاد های کوچک و متوسط در سطح شهر درحال فعالیت است و لی بخش دولتی در قالب دانشگاه های دولتی بزرگ، اما عملکرد در سطح کلان به یک اندازه به نظر می رسد.

تیموری تصریح کرد: نبود یک مجمع صنفی بخش خصوصی فعال در بخش آموزش  امروزه خود را جلوه گر می کند، پیشنهاد می شود با محوریت و تلاش کارگروه آموزش وفناوری استانداری یک مجمع صنفی متشکل از نهادهای فعال بخش خصوصی  در این عرصه ایجاد شود

رئیس جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان، به دکتر قاضی عسگر معاون استاندار اصفهان که در جلسه حضور داشت،پیشنهادداد: در استان اصفهان بیش از ۳۰ شهرک صنعتی داریم ولی حتی یک شهرک مختص آموزش نداریم واگر این مهم ایجاد شود ، حلقه اتصال بخش خصوصی فعال با یکدیگر بیش از پیش محقق می شود و برکات و دستاوردهای مختلفی را برای عرصه آموزش استان به ارمغان خواهد آورد.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت های یکدیگر و اطلاع یافتن از پتانسیل یکدیگر وایجاد هم افزایی مضاعف بین نهاد های فعال آموزشی بخش خصوصی استان،  لازمه حرکت رو به پیشرفت است.

همچنین دکترسید حسن قاضی عسگر معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان از غرفه جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در نمایشگاه صنعت آموزش بازدید کرد.
در این بازدید مهندس مرتضی تیموری گزارشی مختصر از فعالیت های آموزشی و تالیف و چاپ مجموعه کتابهای بومی آموزش زبان انگلیسی با عنوان EIGHT   در جهاددانشگاهی، ارایه داد که مورد تحسین دکتر قاضی عسگر قرار گرفت.

گفتنی است؛ جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در غرفه شماره 117نمایشگاه صنعت آموزش، در مجموعه نمایشگاههای بین المللی اصفهان در پل شهرستان، میزبان همکاران  و علاقمندان به صنعت آموزش می باشد.
این نمایشگاه از 18 تا 21 تیر ماه از ساعت23-17 برای بازدید علاقمندان فعال است.

 


نظر شما :