رئیس جهاد دانشگاهی کشور در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان،

همکاری و تعامل جهاد دانشگاهی با دانشگاه صنعتی اصفهان سرعت بخش انجام پروژه های فناورانه است

۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵ کد : ۹۶۹۸ تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۴۵
همکاری و تعامل جهاد دانشگاهی با دانشگاه صنعتی اصفهان سرعت بخش انجام پروژه های فناورانه است

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 19 تیرماه، رییس جهاددانشگاهی  با دکتر سید مهدی ابطحی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، دیدارو گفت وگو کرد.

دکتر طیبی در این دیداربیان کرد: همکاری وتعامل با دانشگاه های مطرح کشور یکی ازاولویت جهاد دانشکاهی است.

وی افزود: خیلی از پروژه هایی که قرار است توسط جهاد دانشگاهی انجام شود به جایگاه های خوبی رسیده و تعامل خوبی با نهادها و مراکز صنعتی کشور برقرار شده  است.

وی با بیان این مطلب که  فضای خوبی امروزه بین جهاددانشگاهی با صنایع مختلف کشور چون صنایع خوردو باز شده است،افزود: یکی از مشکلات امروز در انجام قراردادها کمبود نقدینگی و مباحث مالی است.

وی تصریح کرد: همکاری جهاد دانشگاهی با دانشگاه هایی چون دانشگاه صنعتی اصفهان می تواند سرعت بخش در انجام پروژه های فناورانه ورفع موانع باشد.
رئیس جهاددانشگاهی کشور اذعان کرد: کشور در شرایطی قرار گرفته که باید برای مباحث فناورانه اقدام جدی کرد، البته اکنون دیگر هیچ مشکلی در این زمینه نداریم ولی متاسفانه تا پیش از این، مشکل عمده عدم باورپذیری توانایی و قدرت داخلی در امر فناورانه بود.

وی با برشمردن برخی از عرصه های مختلف کشاورزی، فنی و مهندسی، بیوتکنولوژی، شیمی و فناری اطلاعات بمنظور همکاری با دانشگاه صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: با هم افزایی و تشکیل تیم های قوی می شود در عرصه کارهای فناورانه ورود جدی داشته باشیم.


نظر شما :