انتشارکتاب « نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری » در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، توسط شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب " نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری " تالیف دکتر سیدفتح الله امیری عقدایی و دکتر مجید فروزان با شمارگان 500 نسخه، 201 صفحه در نه فصل و قطع وزیری چاپ و به بازار کتاب عرضه شد.
تحلیل و ارائه تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان امروز که محیطی پویا و دائم التغیر را تجربه میکنند نهتنها هدف نگارش این کتاب بوده که امید است منبع مفیدی نیز برای همه فعالان و علاقهمندان به حوزه مدیریت فروش و مشتری مداری باشد.
گفتنی است؛ چاپ اول این کتاب در زمستان 1400 با قیمت 650 هزار ریال عرضه شده است.
علاقمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس shop.isba.ir نسبت به خرید، اقدام کنند.
نظر شما :