به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

چاپ اول کتاب «روش‌شناسی تحلیل توزیع گونه‌های حیات‌وحش با استفاده از مدل مکسنت» وارد بازار نشر شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۴ کد : ۶۸۵۶۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۴۹
چاپ اول کتاب «روش‌شناسی تحلیل توزیع گونه‌های حیات‌وحش با استفاده از مدل مکسنت» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
چاپ اول کتاب «روش‌شناسی تحلیل توزیع گونه‌های حیات‌وحش با استفاده از مدل مکسنت» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «روش‌شناسی تحلیل توزیع گونه‌های حیات‌وحش با استفاده از مدل مکسنت» تصنیف دکتر پیمان کرمی و دکتر مریم مروتی، با شمارگان 500 نسخه، دارای 239 صفحه , 5 فصل، در قطع وزیری، چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب با هدف آشنایی با رویکردهای مختلف و کاربردی اجرای مدل آنتروپی بیشینه با تکیه‌بر تجارب نگارندگان به رشته تحریر درآمده است. در این اثر اصول مدل‌سازی، شیوه عمل مکسنت، کاربرد در علوم محیطی، بانک‌های داده‌، آماده‌سازی متغیرها، روش‌های اجرای مدل و دستیابی به تنظیمات بهینه بحث شده است. کتاب پیش رو برای پژوهشگران، محققین و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی علوم مختلف محیطی و زیستی مناسب است.

چاپ اول این کتاب در زمستان 1402 باقیمت یک میلیون و 440 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

کلید واژه ها: چاپ کتاب شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :