گام به گام با انقلاب اسلامی۶/ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

جهاد دانشگاهی به معنای یک مرکز جهادی برای توسعه فعالیت های انقلابی مبتنی بر مسائل علمی والهی است

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۳ کد : ۱۰۳۳۵ تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۸۴
حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به معنای یک مرکز جهادی و تلاشگر برای توسعه فعالیت های انقلابی و اسلام ناب در سطح بین المللی  مبتنی بر مسائل علمی والهی  است.
جهاد دانشگاهی به معنای یک مرکز جهادی برای توسعه فعالیت های انقلابی مبتنی بر مسائل علمی والهی است


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول مدت فعالیت جهاد دانشگاهی شاهد گسترده ترین فعالیت های علمی و مکتوباتی هستیم، از طرفی حضورشان در مسائل علمی و اجتماعی به ویژه در مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست، براین اساس باید در حمایت از این نهاد تلاش کرد.

حجت الاسلام احمد سالک به مناسبت 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی  با بیان اینکه جهاد دانشگاهی برخوردار از دو موضوع بسیار مهم جهاد و دانشگاه است اظهارکرد: ترکیب این دو موضوع وظیفه سنگینی را برای برادران و خواهرانی که در این تشکیلات فعال هستند رقم می‌زند 

وی افزود:کلید واژه جهاد در قرآن کریم شامل چهار طبقه و نوع است، ولی در کل در حقیقت کسی که لباس جهاد را به تن می‌کند چیزی به جز خدمت صادقانه برایش قابل تصور نیست.

وی خاطرنشان کرد: این خدمت صادقانه شامل  برای گسترش اسلام ناب و خدمت شبانه روزی براساس رضایت حضرت حق است.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  ادامه داد: کلمه دانشگاهی نشانگر از یک مرکز علمی و دانش پژوهی با تلاش کشف گوهر علمی است بر این اساس جهاد دانشگاهی به معنای یک مرکز جهادی و تلاشگر برای توسعه فعالیتهای انقلابی و اسلام ناب در سطح بین المللی  مبتنی بر مسائل علمی والهی  است.

 وی افزود: در طول مدت فعالیت جهاد دانشگاهی شاهد گسترده ترین فعالیتهای علمی و مکتوباتی هستیم از طرفی حضورشان در مسائل علمی و اجتماعی به ویژه در مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست براین اساس باید در حمایت از این نهاد تلاش کرد.

 حجت الاسلام سالک اذعان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این مجموعه باید در رشد تولیدات در ارتقای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف بیفزایند و این مهم جز با مدیریت جهادی در تراز انقلاب اسلامی و مبتنی بر مباحث علمی میسر نیست.

 


نظر شما :