گام به گام با انقلاب اسلامی(۷)/ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

جهاد دانشگاهی با جذب نخبگان گمنام و مستعد به سمت رونق تولید گام بردارد

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۰۳۹۸ تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۹۶
کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی باید با جذب نخبگان گمنام و مستعد به سمت رونق تولید برود گفت: باید با تولید علم به سمت ایجاد اشتغال حرکت کرد و این بار عظیم بیکاری را از دوش کشور برداشت
جهاد دانشگاهی با جذب نخبگان گمنام و مستعد به سمت رونق تولید گام بردارد

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، حسن کامران به مناسبت 16 مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی،  با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد مولد است اظهارکرد: جهاد دانشگاهی در زمینه تولید علم و دانش و کارآفرینی نقش بسزایی داشته و همواره باید در این زمینه پیشرو و شتاب دهنده باشد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت روحیه جهادی در جهاد دانشگاهی عنوان کرد: بنده معتقدم حفظ و تحکیم این نهاد بسیار ضروری است و لازم است که خود این نهاد نیز صرفا به برنامه های وزارت علوم بسنده نکند و در زمینه تولید، اشتغال و حرکتهای دانش بنیان بصورت جهادی گام بردارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جهاددانشگاهی باید از خود ایده و خلاقیت بکار بگیرد تا جایی که بتواند الگویی در شان کشور تولید کند و دیگر نهادها را نیز در این زمینه همراه سازد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی باید با جذب نخبگان گمنام و مستعد به سمت رونق تولید برود خاطرنشان کرد: باید با تولید علم به سمت ایجاد اشتغال حرکت کرد و این بار عظیم بیکاری را از دوش کشور برداشت که جهاد دانشگاهی از معدود نهادهایی است که چنین توانمندی را داراست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:جهاددانشگاهی باید از خود ایده و خلاقیت بکار بگیرد تا جایی که بتواند الگویی درشان  کشور تولید کند و دیگر نهادها را نیز در این زمینه همراه سازد.

کامران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند در زمینه فرهنگ سازی مضاعف  بر دستگاه های فرهنگی تولید فرهنگ متناسب با انقلاب اسلامی داشته باشد تصریح کرد: این نهاد باید خوراک فرهنگی برای دستگاه های مختلف فرهنگی را آماده کند و جاهایی که در کارهای فرهنگی هنوز ریل متناسب با انقلاب ایجاد نشده، ریل‌گذاری فرهنگی داشته باشد

 


نظر شما :