گام به گام با انقلاب اسلامی(۸)/تقدیر رییس واحد صنعتی اصفهان از خبرنگاران

رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از خبرنگاران تقدیر کرد

۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۷ کد : ۱۰۴۴۵ تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۸۵
به مناسبت ۱۷ مرداد ماه "روز خبرنگار "رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ضمن تبریک روز خبرنگار، تعدادی از خبرنگاران استان را مورد تقدیر قرار داد.
رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از خبرنگاران تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، رییس واحد، 15 مرداد، در برنامه رونمایی از دستاوردهای برتر واحد با حضور دکتر قاضی عسگر معاون امور اقتصادی استاندار،  به مناسبت 17 مرداد "روز خبرنگار" از تعدادی خبرنگاران اصحاب رسانه و مطبوعات استان با اهدای لوح سپاس و هدیه، تقدیر کرد.

مهندس مرتضی تیموری در متن لوح سپاس خبرنگاران آورده است:

هفدهم مرداد، یادآور تلاش های جامعه رسانه ای حقیقت طلب است که با هدف پرسشگری و روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده  و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

جامعه رسانه ای چشمان تیز بین و گوش های شنوایی هستند که پرسشگری، شفافیت و انتشار تلخ و شیرین رویدادها را خوب و امید بخش مدیریت می کنند.

 طلایه داران این جامعه، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در آسمان شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، به پاس زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی این لوح سپاس را تقدیم حضور سبز جنابعالی نموده، با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و  اطلاع رسانی کشور، امید آن دارد که با استعانت از درگاه خداوند متعال، تلاش و همت همه خبرنگاران، فضای رسانه ای ایران اسلامی،  فضایی در خور و شایسته ملت سرافراز  و بزرگوار کشور عزیزمان باشد.

 

 

 

 


نظر شما :