پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان آغاز شد

۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۳ کد : ۱۰۸۳۱ تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۹۲
مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان، با همکاری مجتمع آموزشی و پژوهشی آب و برق، بدون کنکور، دانشجو می پذیرد.
پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، رییس مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان گفت:

ثبت‌نام این دانشگاه در مقطع کاردانی از ۲۷ مردادماه آغاز شده و ثبت‌نام در مقطع کارشناسی نیز از 2 شهریورماه آغاز خواهد شد. 

غلامرضا کرباسی در خصوص رشته‌های مورد پذیرش در مقطع کاردانی، گفت: این رشته‌ها شامل کاردانی فنی فنآوری اطلاعات- اینترنت و شبکه های گسترده، فنی شبکه های کامپیوتری، نرم افزار-برنامه سازی کامپیوتر، فنی برق-توزیع، فنی ابزار دقیق، فنی عمران شبکه و تصفیه خانه آب، فنی عمران-بتن و فنی شهرسازی می باشد. 

وی افزود: رشته های مهندسی اطلاعات-فنآوری اطلاعات، فنآوری اطلاعات-برنامه نویسی تحت وب، فنآوری شبکه های کامپیوتری، فنآوری اطلاعات-امنیت اطلاعات، فنآوری شبکه های توزیع برق، فنآوری کنترل ابزار دقیق، فنآوری عمران-ساختمان سازی و کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کارهای اینترنتی، رشته‌های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی این مرکز می باشد.

 آینده شغلی مناسب در صنعت آب و برق و سایر صنایع، از مزایای مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان است

وی، صدور مدرک رسمی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، اخذ کمترین شهریه در بین مراکز آموزش عالی و دریافت شهریه به صورت اقساط در طول ترم بدون نیاز به چک یا ضامن، موقعیت عالی، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و پارکینگ اختصاصی رایگان، تمرکز برنامه ریزی کلاس های درسی در روزهای پنج شنبه و جمعه و خارج از وقت اداری، دارا بودن بیش از 40 هکتار محوطه، فضای سبز و امکانات رفاهی و مجموعه ورزشی چند منظوره، برخورداری از آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز به تجهیزات پیشرفته و آینده شغلی مناسب در صنعت آب و برق و سایر صنایع و شرکت ها را از جمله امتیازات و پتانسیل های مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان دانست .

کرباسی یاد آور شد: شماره تماس 3240 681 0913 و ارسال عدد 5 و یا تماس با این شماره، همچنین وب گاه به نشانی es.uast.ac.ir  بمنظور دریافت مشاوره و ثبت نام دانشجو، در نظر گرفته شده است. 

 

 

 


نظر شما :