معاون پژوهشی واحد صنعتی اصفهان:

میز مشاوره‌ی کسب و کار در شهرک صنعتی مبارکه تشکیل شد

۰۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۱ کد : ۱۱۰۱۳ پژوهشی
تعداد بازدید:۶۵۲
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت:  میز مشاوره‌ی کسب و کار در شهرک صنعتی مبارکه تشکیل و خدمات مشاوره به کسب و کارهای تولیدی ارایه می شود.
میز مشاوره‌ی کسب و کار در شهرک صنعتی مبارکه تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاون پژوهشی واحد گفت: با توجه به اهمیت شعار "رونق تولید" که امسال از طرف مقام معظم رهبری، تعیین شده، با بررسی و رصد شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید،" میز مشاوره" طراحی و اولین دوره‌ی ارائه‌ی خدمات مشاوره به کسب و کارهای تولیدی برگزار شده است.

ابوذر پور مدنی، برقراری ارتباط با بخش‌های صنعتی و تولیدی فعال در استان، نیازسنجی خدمات مهندسی مورد نیاز، شناسایی خلاهای موجود بین دانشگاه و صنعت و هم‌چنین کمک به رفع موانع تولید از طریق ارائه‌ی خدمات فنی و مهندسی، را از جمله هدف ارایه‌ این خدمات،  بر شمرد.

وی افزود: با بررسی توانمندی‌های موجود و هم‌چنین نیازسنجی صنعت، بسته‌ی خدماتی مشاوره‌ی حضوری در دو حیطه‌ی "خدمات کسب و کار" و "خدمات فنی و مهندسی" طراحی شده است.

وی بیان کرد: خدمات قابل ارائه در زمینه‌ی "خدمات کسب و کار" شامل خدمات افزایش بهره‌وری، برنامه‌ریزی و مدیریت تولید، مدیریت عملیات(برنامه‌ریزی خرید، فروش و انبار)، طراحی و مدیریت چیدمان کارخانه، عارضه‌یابی وامکان‌سنجی، استقرار سیستم‌های مدیریتی، نرم‌افزارهای اتوماسیون صنعتی و اداری، می باشد.

پور مدنی تصریح کرد: خدمات قابل ارائه در زمینه‌ی "خدمات فنی و مهندسی" شامل خدمات انتخاب و تامین ماشین‌آلات و مواد اولیه، طراحی و اجرای خطوط تولید، فرمولاسیون محصولات شیمیایی و پلیمری، طراحی و راه‌اندازی سیستم‌های تصفیه آب و پساب و خدمات تخصصی می‌باشد.

گفتنی است؛ خدمات مذکور به صورت آزمایشی در شهرک صنعتی مبارکه و هر سه شنبه از ساعت 9:00 تا 12:00 ارایه می‌شود وعلاقه‌مندان می‌توانند، بمنظور دریافت مشاوره به کارشناسان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در زمان و مکان یاد شده مراجعه  ویا با شماره 33912807-031تماس برقرار نمایند.

 


نظر شما :