نظام مدیریت استراتژیک سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، توسط واحد صنعتی اصفهان طراحی می شود

۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۵ کد : ۱۱۹۸۸ پژوهشی
تعداد بازدید:۸۶۸
طراحی نظام مدیریت استراتژیک سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، توسط مرکز مهندسی توسعه‌ی بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در حال اجرا  می باشد.
نظام مدیریت استراتژیک سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، توسط واحد صنعتی اصفهان طراحی می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاون پژوهشی واحد گفت:  با پیگیری‌های انجام شده‌ و طی مراحل قانونی، و ابلاغیه‌ قرارداد،  طراحی نظام مدیریت استراتژیک سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، توسط مرکز مهندسی توسعه‌ی بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در حال اجرا می باشد.

ابوذر پور مدنی افزود: هدف اصلی اجرای این پروژه، ایجاد زیر ساختی نظام‌مند در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان است که سازمان را قادر می‌سازد وضعیت فعلی خود را تخمین زده، هم‌چنین وضعیت آینده را برآورد نماید و با استفاده از توانمندی‌ها و فرصت‌ها و دفع تهدیدها و پوشش نقاط ضعف، آینده‌ای مطلوب را خلق نماید. همچنین سازمان کلیه‌ی فعالیت‌های خود را به صورت یک‌پارچه در راستای اهداف خود تنظیم نماید و به طور مستمر وضعیت خود را تا رسیدن به نقطه‌ی مطلوب، پایش و اصلاح نماید.

وی بیان داشت: رویکرد نظام‌مند به مدیریت استراتژیک از رویکردهای نوین مدیرت استراتژیک است که نقاط ضعف برنامه‌ریزی استراتژیک فرآیند محور سنتی را تغییر داده و حرکت سازمان را در جهت اهداف تثبیت و تضمین می‌نماید.

وی، درباره‌ دستاوردهای نهائی پروژه افزود: برونداد نهائی پروژه، یک نظام مدیریت استراتژیک یک‌پارچه می‌باشد که فرآیند اخذ تصمیمات استراتژیک و برنامه‌ریزی و اجرای آن را که شامل دو مرحله‌ی خلق ذهنی(برنامه‌ریزی استراتژیک) و خلق عینی(اجرای برنامه‌های استراتژیک) است، را از مرحله‌ی زایش استراتژی از منابع زایش تا اجرا در عملیات، مدیریت خواهد نمود. سازمان خدمات گیرنده، با استفاده از نظام مورد نظر می‌تواند تصمیمات استراتژیک و حیاتی خود را با خطرپذیری حداقل و مبتنی بر رشد، اتخاذ نماید و تصمیمات خروجی این نظام موجب رشد و ارتقای سازمان و تامین نظر ذی نفعان خواهد شد.

پور مدنی تصریح کرد: مدیریت و اجرای این پروژه بر اساس اصول طراحی نظام‌های نوین مدیریت استراتژیک صورت می‌گیرد و روش اجرای این پروژه، منحصر به فرد بوده و دانش فنی آن حاصل پژوهش خود مرکز می‌باشد.

وی افزود: تخمین اولیه‌ی مرکز مهندسی توسعه‌ی بهره‌وری و سیستم‌های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برای مدت زمان طراحی نظام مدیریت استراتژیک 9 ماه می‌باشد و این نهاد با استمداد از خداوند و هم‌چنین تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و بهره‌گیری از همکاری‌ها، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تلاش می‌کند، پروژه در مدت تعیین شده پایان یابد.

 

 

 

 

 

 


نظر شما :