همکاری جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر استان اصفهان

۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۲۷۱۷ پژوهشی
تعداد بازدید:۶۴۹
جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر استان اصفهان، در خصوص همکاری های مشترک به توافق رسیدند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 8 آبان ماه، در نشستی با حضور معاون پژوهشی واحد و دبیر انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر استان اصفهان، درخصوص تعامل و همکاری مشترک، بحث و تبادل نظر شد.

مهندس پورمدنی معاون پژوهشی واحد در توضیحاتی ساختار و فعالیت‌های حوزه پژوهش جهاددانشگاهی را تشریح  نمود.

در این نشست، دبیر انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر استان اصفهان، یکی از مهمترین چالش‌ها و موانع در ارتباط صنعت و دانشگاه را بی‌اعتمادی صنایع به دانشگاه‌ها عنوان نمود.

معین افزود: واحد های صنعتی ترجیح می دهند مشکلاتشان در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه توسط فرد متخصص در حوزه مربوطه حل شود. ایشان یکی از موانع پیش روی این دست همکاری ها را در عدم شناخت مسئولین تحقیق و توسعه واحد های صنعتی از توانمندی محققین دانشگاه ها عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که این مشکل با انجام آموزش های لازم برطرف شود.

گفتنی است؛ در این جلسه که مدیر و کارشناسان مرکز خدمات تخصصی شیمی و مهندسی شیمی واحد صنعتی اصفهان نیز، به بیان توانمندی‌ها و پتانسیل‌ هسته پلیمر مرکز در انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی در راستای حل مشکلات صنایع پلیمری پرداختند، بر انعقاد تفاهم نامه بمنظور همکاری دو طرف در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی در زمینه‌ی علوم و مهندسی پلیمر و افزایش ارتباطات بمنظور جلب اعتماد و رفع مشکلات تاکید شد.

 


نظر شما :