با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی:

رویتاک برگزار شد

۱۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۴ کد : ۱۳۶۶۲ عمومی
تعداد بازدید:۷۳۲
همایش انتقال تجربه رویتاک، با همکاری دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.
رویتاک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 8 آذر ماه، اولین همایش انتقال تجربه رویتاک، در سالن همایش کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان، با محوریت کارآفرینی و کسب و کار، با سخنرانی 5 نفر از فعالین این حوزه،  با همکاری دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد.

در این همایش دکتر کورش خسروی دبیر جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی و عضو شورای شهر اصفهان ضمن توضیح شرایط موفقیت در اکوسیستم کارآفرینی یک شهر، خاطر نشان کرد: برای موفقیت یک جنبش، مشارکت حداقل 3.5 درصد افراد نیاز است و برای کلان شهر اصفهان مشارکت حداقل 80 هزار نفر فعال در اکوسیستم کارآفرینی را طلب می کند. وی در خصوص صندوق قرض الحسنه کارآفرینی و نقش خیرین در اختصاص امتیاز تسهیلات قرض الحسنه به کارآفرینان تو ضیح داد.

مهندس مسعود حاج رسولیها مدیر عامل کارخانه بنیاد بتن و تولیدکننده نمونه جوان کشور در سال 1390 با بیان این مطلب که انسانها به دنیا می آیند که ارزش آفرین باشند افزود: 80 درصد از موفقیت انسان ها حاصل 20 درصد از مجموعه تلاش آنهاست و رمز زندگی سعادتمند یافتن 20 درصد از زندگی است که باعث 80 درصد موفقیت می شود. وی ، مطالبی در خصوص روش های عملکردی رهبران موفق و نفوذ آنها توضیحاتی ارائه داد.

همچنین، مهندس نسیم زند موسس و مدیر هنری خانه بومگردی حوضک و همکار یونسکو در افغانستان، ازبکستان و پاریس، در خصوص فراز و نشیب های حوضک با ایده احیای خانه تاریخی توضیح داد. او با بیان درک اولین تجربه خود با عنوان " جغرافیای زمانی خود را اشتباه دریافت کرده بودم" گفت: بعد از یافتن حوضک، خانه رویاهایم را پیدا کردم تا بتوانم در آن احیای خانه تاریخی، توانمندسازی محلی، برخورد با صنایع دستی از جنس دیگر و طراحی تجربه را انجام دهم.

 


نظر شما :