ویژه‌ی فرزندان جهادگر جهاددانشگاهی؛

نخستین دوره‌ی مسابقات کتاب‌خوانی برگزار می‌شود

۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۱ کد : ۱۳۷۴۱ تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۸۰
نخستین دوره مسابقات کتابخوانی ویژه فرزندان جهادگر جهاددانشگاهی هم‌زمان با تأسیس باشگاه کتابخوانی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و هفته‌ی کتاب برگزار می‌شود.
نخستین دوره‌ی مسابقات کتاب‌خوانی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، باشگاه کتاب‌خوانی فرزندان جهادگر، کانون و بستری است برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در میان اعضای خانواده بزرگ جهاددانشگاهی و ازاین‌رو، می‌تواند زمینه‌ساز علاقه‌مندی بیش از بیش آن‌ها به مطالعه باشد.
این کانون با نظارت و حمایت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کار خود را با توزیع 300 جلد کتاب بین فرزندان جهادگران و برگزاری نخستین دوره این مسابقات آغاز می‌کند.
در مرحله‌ی نخست، 12 عنوان کتاب در این رویداد، متناسب با مقاطع تحصیلی دانش آموزان و سطح علمی آن‌ها، انتخاب شد و سپس کتاب‌های مذکور در تمامی واحدهای جهاددانشگاهی در سراسر کشور توزیع شد. شایان ذکر است که در این دوره از مسابقات که از 10 آذرماه سال جاری تا 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که حدود 300 نفر از فرزندان جهادگران جهاددانشگاهی شرکت خواهند کرد..دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس www.isba.ir (سازمان انتشارات جهاددانشگاهی) مراجعه کنند
این مسابقات در دو بخش برگزار می‌شود؛ در بخش نخست، دانش آموزان می‌توانند روزانه با مراجعه به سایت سازمان انتشارات به سوالات عمومی طرح‌شده در حوزه‌ی کتاب‌خوانی پاسخ دهند. هم‌چنین، هر دانش‌آموز می‌تواند جهت افزایش امتیاز خود در مسابقه، خلاصه کتاب‌های معرفی‌شده در مسابقه را در قالب یک یادداشت (حداکثر 1500 کلمه) بنویسد و امتیاز خود را افزایش دهد..
در بخش دوم، دانش‌آموزان می‌توانند خلاصه‌ی کتاب خود را به‌صورت فیلم کوتاه (حداکثر سه دقیقه) از طریق سایت سازمان انتشارات بارگذاری کنند یا از طریق تلگرام به آدرس @isba_ir ارسال کنند
هم‌چنین دانش آموزان می‌توانند با وارد نمودن کد برچسب مندرج در پشت جلد کتاب از مزایا و جوایز ویژه‌ای برخوردار شوند..
گفتنی است، جوایز نفر اول 500 هزار تومان، نفر دوم 300 هزار تومان و نفر سوم 200 هزار تومان پیش‌بینی شده است.
در اجرای این مسابقه، استارت‌آپ کتاب‌پلاس با سازمان انتشارات جهاددانشگاهی همکاری می‌نماید.


 


نظر شما :