در پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی :

ارائه سه طرح شاخص توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان

۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۲ کد : ۱۳۸۵۴ تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۱۱۹
دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، در پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی، با سه طرح شاخص شرکت خواهد کرد.
ارائه سه طرح شاخص توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، در پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرینی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان ، با 3 طرح شاخص شرکت خواهد کرد.

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی به منظور هم راستایی با سیاست های توسعه اشتغال در کشور و با هدف معرفی و آشنایی با توانمندی ها و دستاوردهای دانشجویان، کارمندان و کارآفرینان و توسعه کارآفرینی در میان دانشجویان و دانش­آموختگان، توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان برگزار می­شود.

دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان، با 3 طرح شاخص دستگاه جوجه کشی اتوماتیک، سامانه و بانک اطلاعاتی ثبت ایده های کارآفرینانه و سایت و اپلیکیشن صنایع غذایی سنت و برگزاری 3 کارگاه آموزشی خلاقیت با شن و ماسه، سمینار آموزشی رهبری موفق کسب و کار و سمینار و کارگاه آموزشی ارز دیجیتال، حضور فعال خواهد داشت.

دانشجویان و دانش­آموختگان دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان 50 طرح نوآورانه خود را در 14 غرفه در زمینه برق صنعتی، الکترونیک، ابزاردقیق،تراش و ریخته­گری، فناوری اطلاعات،عکاسی و گرافیک و طراحی لباس به نمایش می گذارند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه 22-19 آذرماه از ساعت 18-11 در محل سیتی سنتراصفهان، طبقه همکف، راهرو بین­الملل، آتریوم مرکزی، آماده بازدید علاقمندان می باشد.

 

 

 

 

 

.

 

 


نظر شما :