در نمایشگاه مراکز علمی کاربردی استان:

از وب سایت و اپلیکیشن ساماندهی امور صاحبان کسب و کاررونمایی شد

۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۷ کد : ۱۴۰۹۱ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۸۴
از وب سایت و اپلیکیشن ساماندهی امور صاحبان کسب و کاررونمایی شد

در نمایشگاه هفته پژوهش مراکز علمی-کاربردی استان اصفهان، از وب سایت و اپلیکیشن ساماندهی امور صاحبان کسب و کاررونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 20 آذر ماه، توسط دانشجویان مرکز علمی-کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان، در نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان مراکز علمی-کاربردی استان، در سیتی سنتر اصفهان، از وب سایت و اپلیکیشن ساماندهی امور صاحبان کسب و کار رونمایی شد.

 سایت و اپلیکیشن سنت، طرح نمونه ای برای ساماندهی بازار کسب و کار است که برای کارخانه و شرکت صنایع غذایی سنت پیاده سازی شده است. این سایت و اپلیکیشن نمونه سفارشی شده از طرح بزرگتری به نام "جریان مثبت آینده سازان"بوده که هدف آن بهره برداری حداکثری از دارایی­ های شرکت مورد نظر است.

 در طراحی این سایت مشکلات اکثر کسب و کارها که در یک تحقیق میدانی به دست آمده از جمله عدم پیشرفت طرح ها، بی انگیزه شدن کارگر و کارفرما، برنامه ریزی اتوماتیک برای افزایش بهره وری، برطرف شده است.

مزایایی که صنایع غذایی سنت در استفاده از این اپلیکیشن به دست آورده است عبارتند از ارتباط مستقیم کشاورزان و باغداران با واحد کارخانه ، حذف واسطه ­ها، خرید قطعی و تامین منابع اولیه در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت و همچنین کشت سفارشی برای کارخانه، سرعت در انجام کار، کاهش هزینه ها در نیروی انسانی، ایجاد یک بانک اطلاعاتی کامل از تمامی واحدها و مراکز در ارتباط، سفارش محصول برای مشتریان در هر زمان و هر مکان و ایجاد محیط یکپارچه برای عرضه کالا، ایجاد امکان پیگیری سفارشات، امکان ثبت پیشنهاد و شکایت، امکان اطلاع رسانی سریع به مصرف کنندگان، مشاهده تصاویر، ظروف و ویژگی های محصول برای مشتریان .

این سایت و اپلیکیشن قابلیت انعطاف بالایی دارد و می تواند بر اساس نیاز صاحبان کسب و کار و مشکلات خاص هر نوع شرکت و کارخانه سفارشی شود.

علاقمندان و صاحبان کسب و کار می توانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این سایت و اپلیکیشن با شماره03133801491  تماس حاصل نمایند.

 

 

 


نظر شما :