رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

همکاری مشترک جهاددانشگاهی و دانشگاه صنعتی اصفهان، در زمینه پژوهشی لازم است

۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۷ کد : ۱۴۱۵۳ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۷۱۱
رییس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان گفت: ما به دنبال آن هستیم از ظرفیت و امکانات دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت تعاملی بهره ببریم، همکاری مشترک جهاددانشگاهی و دانشگاه در زمینه پژوهشی و تحقیقاتی لازم است.
همکاری مشترک جهاددانشگاهی و دانشگاه صنعتی اصفهان، در زمینه پژوهشی لازم است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 24 آذر ماه، رییس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، در دیدار با رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: همواره به دلیل جایگاه قابل قبول جهاد دانشگاهی، بعضی اوقات پیشنهادها و تفاهم نامه هایی برای انجام پروژه های سنگین از سوی دستگاه ها و ارگان ها داده می شود که به دلیل محدودیت شدید در زمینه ظرفیت ها و امکانات سخت افزاری  باید پاسخ منفی به پیشنهادها داد.

مهندس مرتضی تیموری افزود:  یکی از دغدغه های اصلی این واحد همیشه این بوده  که می توان این نوع پروژه ها را به صورت مشترک با دانشگاه صنعتی اصفهان انجام داد.

وی  تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم از ظرفیت وامکانات دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت تعاملی بهره ببریم، ما برای تحقق مشارکت جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان و دانشگاه به شدت علاقه مند به همکاری هستیم.

 

مهندس تیموری افزود: البته مهم تر از شراکت مشترک در انجام پروژه ها و در صحنه های عملیاتی با دانشگاه صنعتی،   همکاری مشترک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و دانشگاه صنعتی در زمینه پژوهشی وتحقیقاتی است.

 

وی بیان کرد: در طول سال های گذشته به دلایل مختلف، فاصله ای میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه صنعتی اتفاق افتاده است که برگرداندن این نوع تفکر به جایگاه اصلی و واقعی نیازمند زمان است، ولی این اتفاق مبارک به مرور خاصه در زمینه همکاری مشترک کار فرهنگی در حال رقم خوردن است.

همچنین معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان گفت: طرح ها و پروژه های خوبی وجود دارد که می توان با همکاری مشترک پژوهشی و عملیاتی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان  تحقق یابد.

مهندس ابوذر پورمدنی افزود: به عنوان مثال سرمایه گذاری در زمینه تحقیقاتی وعملیاتی روی موضوع استراتژیک آب شیرین کن ها، یکی از سیاست ها واولیت های کشور و نظام است، لذا با توجه به تعبیر شریک راهبردی و استراتژیکی جهاد دانشگاهی و دانشگاه صنعتی اصفهان از زبان رئیس دانشگاه صنعتی، این شعار باید در زمینه عملیاتی محقق شود.

وی افزود: در خیلی از زمینه ها برای گرفتن پروژه ها وطرح ها نیازمند چابکی اداری دانشگاه صنعتی اصفهان هستیم که لازمه آن تفاهم مشترک بین جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و دانشگاه است.

 


نظر شما :