تاسیس مرکز مهندسی توسعه بهره وری واحد صنعتی اصفهان

۳۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۷ کد : ۱۴۳۲۲ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۰۹
مجوز تاسیس "مرکز مهندسی توسعه بهره وری واحد صنعتی اصفهان" صادر شد
تاسیس مرکز مهندسی توسعه بهره وری واحد صنعتی اصفهان


 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بر اساس مصوبه شورای بررسی تشکیلات و برنامه های فنی، مهندسی و علوم پایه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی، با تاسیس " مرکز مهندسی توسعه بهره وری واحد صنعتی اصفهان" ، موافقت بعمل آمد.

 گفتنی است؛ مهندسی توسعه بهره وری مفهومی جدید است، که بر پایه ی اصول سنتی مدیریت  بهره وری، با نگاه مهندسی بنا نهاده شده است. زیربنای مهندسی توسعه ی بهره وری در واقع استفاده از اصول مهندسی فرآیندها و معماری کسب و کار جهت بهبود مستمر بر اساس تفکر دانشمندانی مانند دکتر دمینگ می باشد.

 این مفهوم در مهندسی کسب وکار بر انجام کار صحیح به گونه ای که موجب حذف ضایعات مهم و اصلی کسب و کار می شود، تاکید دارد و در صدد تحقق رویای دانشمندانی مانند جوران است که اعتقاد داشتند، کیفیت و بهره وری هزینه ای نخواهد داشت.

تفاوت اصلی مهندسی توسعه ی بهره وری با مدیریت بهره وری، تمرکز بر طراحی و ایجاد سیستم های هدفمند توسعه محور بدون ضایعات و معماری کسب و کار ها بر مبنای آن می باشد.
مرکز مهندسی توسعه بهره وری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، سعی دارد، در زمینه ی مورد اشاره، فعالیت نماید. این مرکز معتقد است، تنها راه برون رفت از چالش های موجود در فضای کسب و کار، توجه به مفهوم توسعه ی بهره وری و مهندسی آن در کنار مدیریت بهره وری است، به عبارتی حلقه ی گمشده ی تولید کشور می باشد و ارائه این خدمات می تواند به کسب و کارهای خرد بمنظور تولید محصولی با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی کمک کند و در جهت رونق تولید حرکت کرد.

علاقمندان و بخش های تولیدی و خدماتی می توانند بمنظور استفاده از توانمندی های این مرکز با شماره 03133912807 تماس حاصل نمایند.

 


نظر شما :