مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

جهاددانشگاهی به عنوان نهادی قابل اعتماد مطرح است

۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۳ کد : ۱۴۸۷۵ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۳۱
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی قابل اعتماد مطرح است.
جهاددانشگاهی به عنوان نهادی قابل اعتماد مطرح است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، 14 دی ماه، در دیدار رئیس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، هر دو نهاد بر امر هم افزایی و توسعه همکاری ها و ارتباطات متقابل بیش از گذشته تاکید کردند.

 در این نشست، رئیس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان ضمن اشاره به تاریخچه شکل گیری جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان  و سیر تحولات و خدمات و محصولات تولیده شد دراین واحد جهاددانشگاهی در طول سال های گذشته گفت: استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات متقابل برای تحقق اهداف، ماموریت ها و وظایف امری ضروری در شرایط حاضر است.

مهندس مرتضی تیموری با معرفی مراکز مختلف آموزشی این واحد، به عنوان ظرفیت قابل قبول دراستان به منظور تعامل  و همکاری با اداره کل   ورزش و جوانان، تصریح کرد: جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان آمادگی کامل دارد در زمینه های مختلف از جمله پروژه های فرهنگی، آموزشی و حتی در زمینه انتشارات کتب و رفع نیازهای علمی جامعه بزرگ ورزشی استان گام های موثر و مهمی بردارد.

همچنین مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان،  ضمن استقبال از  برگزاری جلسه هم اندیشی بمنظورافزایش تعاملات گفت: معتقدم جهاددانشگاهی به عنوان نهادی قابل اعتماد مطرح است.

دکتر محمد سلطان حسینی افزود: ورود جهاددانشگاهی برای رفع معضلات و مشکلات و نیازهای جامعه ورزشی در حوزه های  فرهنگی و علمی و حتی خدماتی می تواند مسیری نو را در پیش روی دو نهاد باز کند.

وی ضمن اشاره به برخی از عرصه های اداره کل ورزش و جوانان که جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با توجه به ظرفیت هایش می تواند ورود کند، ابراز کرد: برگزاری کارگاه های پیش از ازدواج، رفع مشکلات فرهنگی در ورزشگاه ها تحقیق ومطالعه برای بهینه سازی  چمن های ورزشگاه های فوتبال استان از جمله عرصه هایی است که جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان می تواند کمک رسان اداره کل ورزش و جوانان باشد.

گفتنی است دراین جلسه که در دفتر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد، مهندس قجاوند معاون آموزشی و مهندس احمد پایداری معاون فرهنگی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با مدیر کل آن اداره، دیدار و گفت وگو کردند.

 


نظر شما :