مدیر کل حراست جهاددانشگاهی:

حراست انقلابی در مواجهه با متخلفان جدی و دستگیر مظلومان است

۰۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۲ کد : ۱۵۴۰۷ عمومی
تعداد بازدید:۶۰۰
چهارلنگ با تاکید بر این‌که حراست باید در جهاددانشگاهی حضور داشته باشد، تقویت شود و انجام وظیفه کند، گفت: حراست انقلابی در مواجهه با متخلفان جدی و دستگیر مظلومان است.
حراست انقلابی در مواجهه با متخلفان جدی و دستگیر مظلومان است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، بهنام چهارلنگ مدیر کل حراست جهاددانشگاهی در هفتمین گردهمایی سراسری مدیران حراستاین نهاد با اشاره به این‌که حدود 11 سال از تشکیل حراست در این نهاد می گذرد، اظهار کرد: اولین گردهمایی مدیران حراست نیز سال1391 در مشهد برگزار شد.

وی به دو ویژگی حراست اشاره کرد و افزود: ویژگی اول این است که این حراست، حراست جوانی است و چیزی از عمرش نمی‌گذرد و ویژگی دوم این است که در یک نهاد انقلابی قرار دارد.

مدیر کل حراست جهاددانشگاهی ادامه داد: با توجه به این‌که این حراست جوان است؛ اما توانسته به لحاظ کمی و کیفی در جهاددانشگاهی رشد کند و در حال حاضر نیز 48 دفتر در پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و واحد استانی جهاددانشگاهی دارد.

چهارلنگ با تاکید بر این‌که حراست باید در جهاددانشگاهی حضور داشته باشد، تقویت شود و انجام وظیفه کند، گفت: شعار «حراست انقلابی - مدیریت جهادی و عدالت محوری» را در جهاددانشگاهی به این دلیل انتخاب کردیم که وظیفه محور بودن کار اصلی ما است و به‌عنوان یک حراست انقلابی باید در جهاددانشگاهی کار انقلابی داشته باشیم. عدالت محوری هم تابلوی اصلی کار قرار داده شد و انتظار این است که این شعار در عمل هم پیاده شود. حراست انقلابی در مواجهه با متخلفان جدی و دستگیر مظلومان است.

وی به سه محور کاری ترسیم شده برای فعالیت این اداره اشاره کرد و افزود: اثرگذاری عالمانه، تصمیم سازی حکیمانه و پاسخگویی صادقانه سه محوری کاری است که برای فعالیت این اداره ترسیم کردیم و در احکام مدیران حراست هم به آن اشاره می‌کنیم.

مدیر کل حراست جهاددانشگاهی با اشاره به 31 طرح فناورانه این نهاد بیان کرد: به‌عنوان حراست باید به این 31 طرح توجه کنیم و همکاران ما در واحدها با جدیت روند اجرای طرح‌ها را پیگیری کنند.

وی در پایان به ارایه گزارشی از فعالیت حراست در سه سال گذشته پرداخت. 

گفتنی است، در این گردهمایی از سعید زعفری مدیر حراست سازمان جهاددانشگاهی خوزستان و نیکنام لک پور مدیر حراست پژوهشگاه این سینا به‌عنوان برگزیدگان این حوزه تقدیر شد.

 


نظر شما :