رویداد ایده پردازی فرهنگی در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۰ کد : ۱۶۱۷۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۵۹۲
رویداد ایده پردازی فرهنگی با عنوان ایده پردازی کسب و کارهای فرهنگی در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود.
رویداد ایده پردازی فرهنگی در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، رویداد ایده پردازی فرهنگی با عنوان ایده پردازی کسب و کارهای فرهنگی با محورهای فناوری های نوین (موشن گرافی، انیمیشن، اپلیکیشن) رسانه های اجتماعی، اقتصاد هنر، صنایع دستی، صنایع خلاق، گردشگری ) ویژه دانشجویان برگزار می شود.

معاون فرهنگی واحد صنعتی اصفهان گفت: به منظور استفاده از ایده ها و فکر دانشجویان در زمینه های فرهنگی و شناسایی حوزه های جدید کسب و کارهای مرتبط با فرهنگ این مسابقه برگزار می شود.

مهندس پایداری افزود: دانشجویان می توانند در مرحله اول با مراجعه به سایت جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به نشانی http://jdiut.ac.ir/  تا 20 اسفندماه 98، نسبت به ثبت ایده خود اقدام نمایند.

وی خاط نشان کرد: پس از داوری مرحله اولیه 12 ایده برتر به مرحله دوم راه پیدا می کند . مرحله بعدی با حضور صاحبان این 12 ایده در یک برنامه دو روزه که شامل کارگاه های آموزشی و ارائه ایده ها به صورت حضوری، برگزار می شود.

پایداری افزود: در نهایت سه ایده ای که بتواند نظر داوران و مخاطبان جلسه را جلب نماید به عنوان برگزیده اعلام می شود که علاوه بر دریافت جایزه های تعین شده این ایده ها به مجموعه های مربوطه بمنظور حمایت و سرمایه گذاری معرفی می شوند.

 


نظر شما :