معاون آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان تشریح کرد:

سامانه آموزش مجازی واحد صنعتی اصفهان، فعال شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۶۶۳۶ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۰۴۷
معاون آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در مصاحبه با اداره روابط عمومی این واحد، گفت: با تلاش همکاران، کلاس های برخط را در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ویژه فراگیران این واحد، فراهم کردیم.
سامانه آموزش مجازی واحد صنعتی اصفهان، فعال شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، معاون آموزشی این واحد در مصاحبه با اداره روابط عمومی، گفت:  به  همت همکاران در بخش فنی، پیچیدگی ها و سختی های  برگزاری کلاس برخط به صورت کامل رفع شده و فراگیران آموزشی به راحتی می توانند با اتصال به اینترنت از این کلاس ها به صورت آن لاین بهره ببرند.

وی تصریح کرد: برای جبران عقب ماندگی درسی  و آموزشی فراگیران درایام تعطیلی، تمام سعی خود را کرده ایم، لذا فراگیران آموزشی می توانند با مراجعه به سایت به آدرس اینترنتیwww.jdeiut.ir  از این امکان و خدمت جدید استفاده نمایند.

وی، ابراز کرد: امکان ورود به سایت  از طریق سایت و موبایل امکان پذیر شده است و به هیچ وجه فراگیران نیازمند وب کم نیستند چون ما قصد نمایش تصاویر فراگیران را نداریم.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان ادامه داد: اساتید واحد پس از گذراندن مراحل آموزشی برای برگزاری کلاس های برخط از روز پنج شنبه  15اسفندماه،  اقدام به برپایی کلاس های خود به صورت برخط کرده و محتواها و مطالب آموزشی مورد نیاز فراگیران را دراین کلاس قرار می دهند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان پیش از این تجربه موفقیت آمیز برگزاری کلاس های مجازی و برخط را برای دستگاه های اجرایی داشته است؛ گفت: تا به امروز بیش از 10 کلاس آموزشی به صورت برخط برای فراگیران به صورت موفقیت آمیز برگزار شده است.

 

قجاوند بیان کرد: در حال حاضر دراین مقطع زمانی و با توجه به اعلام هشدار جدی وزارت بهداشت مبنی بر عدم تجمع افراد برای شیوع ویروس کرونا، خدمت جدید جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان یعنی کلاس های برخط راه حل جایگزینی خوبی به نظر می آید، گرچه پس از گذران از این مقطع کلاس های حضوری آموزشی دوباره برقرار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس ها به نحوی طراحی و برنامه ریزی شده است که همه اقدامات آموزشی که سر کلاس های حضوری توسط استاد و فراگیران صورت می پذیرفته، اعم از دست گرفتن و پرسیدن سوال دو سویه، امکان پخش پاورپوینت توسط استاد و آپلود و دانلود فایل صوتی و تصویری، فراهم شده است.

برای حضور در کلاس های برخط جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان فقط یک بستر اینترنت پرسرعت چه از طریق موبایل و چه از طریق کامپیوتر شخصی و یک عدد هندزفری جهت انتقال بهتر صوت فراگیران لازم است.

قجاوند خاطرنشان کرد: طبق نظر سنجی که به تازگی از فراگیران انجام شده است، بالای 80 درصد فراگیران از این نحوه کلا س ها رضایت داشته اند و چه بسا در آینده، برای برخی از کلاس ها و آموزش های خود به این طریق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: از گذشته یکسری محتواهای آموزشی به صورت مدیا همراه با افکت های قابل توجه ای برای استفاده عموم افراد آماده شده بود که بر روی سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان قراردارد و افراد می توانند به صورت رایگان از آنها بهره ببرند.


نظر شما :