در حمایت از پویش مبارزه با کرونا:

اولین رویتاک مجازی بر روی پلتفرم های اینستاگرام و آپارات برگزار می شود

۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰ کد : ۱۷۲۰۲ عمومی
تعداد بازدید:۶۷۹
با همکاری جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و در حمایت از پویش مبارزه با کرونا، اولین رویتاک مجازی بر روی پلتفرم های اینستاگرام و آپارات برگزار می شود.
اولین رویتاک مجازی بر روی پلتفرم های اینستاگرام و آپارات برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در حمایت از پویش مبارزه با کرونا، دبیرخانه رویتاک با همکاری دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، اولین رویتاک مجازی بصورت وبینار بر روی پلتفرم های اینستاگرام و آپارات برگزار خواهد شد.

این دوره از رویتاک 30 فروردین ماه ساعت 9 صبح در پیج آپارات و اینستاگرام به نشانی Instagram.com/rooytalk و apparat.com/rooytalk/live قابل مشاهده است.

دکتر شهرام شفیعی، مشاور و متخصص بازاریابی و کسب و کار و مقداد صرامی استراتژیست برند و مشاور توسعه بازار، سخنرانان این دوره رویتاک خواهند بود.

گفتنی است؛ هدف از شکل‌گیری سلسله رویدادهای رویتاک، ایجاد یک رویداد متمرکز و مرجع برای سخنرانی افرادی است که با شعار «ایده ها از تجربه‌ها شکل می‌گیرد» بر صحنه‌ی رویتاک قرار خواهند گرفت.

 رویتاک بر روی چندین موضوع تمرکز دارد که شامل کارآفرینی، استارتاپ، تکنولوژی، آموزش، انتقال تجربه، علمی و فرهنگی، ورزشی، هنر و موفقیت می‌باشد. هدف دیگر این رویداد، استاندارد سازی رویدادهای مشابه انتقال تجربه بوده است..
تمامی سخنرانی‌هایی که در رویدادهای آزاد رویتاک برگزار و مورد تایید رویتاک واقع شوند، بصورت رایگان توسط وب سایت رویتاک بصورت فیلم آفلاین پخش خواهد شد و هر کسی می‌تواند در هر زمان از این سخنرانی‌ها استفاده کند.


نظر شما :