سرپرست جهاددانشگاهی واحد گلستان از واحد صنعتی اصفهان بازدید کرد

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۹ کد : ۱۸۸۳۷ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۶۱۴
رئیس جهاددانشگاهی واحد گلستان، از جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان بازدید و از نزدیک با فعالیت های این واحد آشنا شد.
سرپرست جهاددانشگاهی واحد گلستان از واحد صنعتی اصفهان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان،19 خرداد ماه، رئیس جهاددانشگاهی واحد گلستان به همراه دکتر حمیدی مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان داروئی و محمد کیا مدیر بازرگانی و بازاریابی پژوهشی آن واحد، با سفر به اصفهان، از جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان بازدید و از نزدیک با روند فعالیت های این واحد آشنا شد.

در ابتدای این جلسه، رئیس واحد صنعتی اصفهان به ارائه مهمترین شاخصه ها و امتیازات این واحد پرداخت و اظهار کرد: راه اندازی همزمان واحد صنعتی اصفهان در اولین روزهای تاسیس جهاددانشگاهی کشور از جمله امتیازات این واحد است.

مهندس مرتضی تیموری افزود: استقرار دفتر جنگ  در دوران دفاع مقدس توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان  به عنوان تنها واحد جهاددانشگاهی در سطح کشور از دیگر امتیازات و افتخارات این واحد در دوران فعالیت کاری خود است.

وی تصریح کرد: تربیت  و رشد قریب به 300 نیروی متخصص و زبده  در طول سال های گذشته در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان که امروزه همگی در مسندهای مختلف مدیریتی سطح بالای کشور به ارائه خدمت می پردازند، از دیگر امتیازات این واحد است.

وی با بیان اینکه راه اندازی اولین موسسه آموزش عالی، تاسیس واحد علمی وکاربردی  و فعالیت های جدی و حرفه ای در عرصه آموزش از جمله موفقیت های واحد صنعتی اصفهان است.

رئیس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان عنوان کرد: از افتخارات این واحد در سال 1369 و اوایل دهه 70، تولید اولین نرم افزار قرآنی کشور به نام تنزیل بود.

تیموری خاطر نشان کرد: ارائه تخصصی مباحث آموزش مجازی توسط این واحد در سطح کشور و حتی همکاری مجدانه با برخی از واحد های جهاددانشگاهی دیگر استان ها، موفقیت دیگر این واحد درعرصه آموزش است.

 

بنا بر این گزارش، سرپرست جهاددانشگاهی واحد گلستان گفت: جهاددانشگاهی واحد گلستان از جمله واحدهای نوپای جهاددانشگاهی محسوب می شود که در همان روزهای نخست کاری من، دکتر طیبی رئیس جهاددانشگاهی کشور، بازدید و آشنایی با واحد های بزرگ جهاددانشگاهی کشور را به من توصیه اکید کرد.

وی با بیان این مطلب که رئیس جهاددانشگاهی کشور نخستین استانی که بمنظور بازدید و هماهنگی به ما معرفی نمود، جهادهای دانشگاهی استان اصفهان بود، افزود: جهاددانشگاهی استان گلستان دارای ظرفیت ها و توانمندی های متعددی است که امکان تبادل و همکاری مجدانه با دیگر واحدهای جهاددانشگاهی را دارد.

موسوی بیان کرد: یکی از عرصه هایی که جهاد دانشگاهی استان گلستان به خوبی در آن ورود کرده، تولید و تجاری سازی گیاهان دارویی و فرآوری آن است.

گفتنی است در ادامه جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه  به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پیرامون هماهنگی و همکاری بیشتر در عرصه های مختلف پژوهشی، فرهنگی و آموزشی بین دو واحد پرداختند.

 


نظر شما :