رئیس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان دردیدار با فرماندار خمینی شهر:

وظیفه اصلی جهاد دانشگاهی، تولید دانش وعلم است

۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۱ کد : ۲۰۰۴۳ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۰۹
رئیس جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان دردیدار با فرماندار خمینی شهر گفت: وظیفه اصلی جهاد دانشگاهی، تولید دانش وعلم است.
وظیفه اصلی جهاد دانشگاهی، تولید دانش وعلم است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، 18 تیرماه، رئیس این واحد، به همراه برخی از معاونین واحد با فرماندار خمینی شهر دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار که در دفتر فرماندار خمینی شهر برگزارشد، مهندس مرتضی تیموری به تبیین و تشریح سیاست ها، اهداف و فعالیت های مختلف جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در طول سالهای گذشته پرداخت.

وی با تاکید براینکه در حوزه های مختلف مورد نیاز کشورواستان از جمله مباحث معادن، فنی ومهندسی، کشاورزی و .. پروژه های متعدد صورت گرفته و یا در دست انجام است گفت: فکر می کنیم بحث تجاری سازی محصولات خود ودانش های تولید شده را باید به شرکت های دانش بنیان جوان بسپاریم، چرا که معتقدیم وظیفه اصلی ما تولید دانش است.

همچنین مهندس ذبیح الله قجاوند معاون آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان نیز به بیان وتوضیح کارگاه های آموزشی وتخصصی مرتبط با ارگان ها ونهادهای دولتی، مراکز آموزشی زبان های خارجی در سطح شهر و برخی از قابلیت های آموزش های مجازی و برخط این واحد پرداخت.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ قریب به ۵۶ هزار فراگیر در رده های مختلف آموزشی از خدمات جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بهره برده اند، تصریح کرد: سطح بالای رضایت فراگیران از خدمات آموزشی، افتخارات جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان عنوان کرد: توجه توأمان به سطح کیفیت، کاهش هزینه ها و قیمت مناسب خدمات و موضوعات فرهنگی جزء اولویت های اصلی بخش آموزشی واحد صنعتی اصفهان است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲۵۰ نفر مدرس ذیل جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان فعالیت علمی می کنند.

همچنین در ادامه مهندس احمد پایداری معاون فرهنگی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در تشریح فعالیت ها و اقدامات فرهنگی این واحد و مرتبط با دانشجویان گفت: نخستین بخش ذیل معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، سازمان دانشجویان وتحت قالب کانون های فرهنگی مختلف است

وی افزود: دومین بخش معاونت فرهنگی، انتشارات جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان است که تاکنون بالغ بر ۳۰۰عنوان کتاب در این قسمت چاپ شده البته عمدتا به دلیل مجاورت فیزیکی با دانشگاه صنعتی اصفهان موضوعات کتاب ها بر محور فنی مهندسی است.

پایداری با تاکید بر راه اندازی صندوق قرض الحسنه دانشجویان به کمک خیرین زیر نظر معاونت فرهنگی چهاددانشگاهی صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: دفتر مطالعات فرهنگی که رسالتی از قبیل افکار سنجی، نیازسنجی و مطالعات فرهنگی دارد، دیگر بخش معاونت فرهنگی واحد است.

وی ادامه داد: در این عرصه قطعا قابلیت کمک به صورت کاملا علمی به شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی شهر را داریم، به طور مثال در تهیه پیوست نگار فرهنگی پروژه ها می توانیم کمک کنیم.


نظر شما :