رییس واحد صنعتی اصفهان در برنامه " گفتگوی هفته " :

در کنار تحصیلات تکمیلی، به تکمیل تحصیلات می پردازیم

"۴۰ سال خودباوری با جهاددانشگاهی۹"
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵ کد : ۲۱۱۳۰ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۳۷
رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی " گفتگوی هفته " با تبیین رسالت و اهداف این نهاد انقلابی، گفت: در جهاددانشگاهی در کنار تحصیلات تکمیلی، به تکمیل تحصیلات می پردازیم.
در کنار تحصیلات تکمیلی، به تکمیل تحصیلات می پردازیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 11 مرداد ماه، رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در آستانه چهلمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، با حضور در برنامه زنده تلویزیونی " گفتگوی هفته " به تبیین رسالت و اهداف این نهاد انقلابی پرداخت.

مرتضی تیموری در این برنامه که ساعت 18 از شبکه استانی اصفهان به صورت زنده بر روی آنتن رفت، به مدت 50 دقیقه، به تشریح اهداف، ماموریت ها و برنامه های جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان پرداخت.

وی همچنین در خصوص اقدامات واحد در خصوص جهش تولید، پاسخ به نیازهای ملی و استانی، اقدامات پیشگیری و مبارزه با کرونا در جهاددانشگاهی، توضیحاتی ارایه نمود.

تیموری در قسمتی از سخنان خود با تشریح اقدامات و خدمات جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در طول دوران دفاع مقدس، تاکید کرد : با افتخار می گوییم که همچنان در خدمت ارایه خدمت به نیروهای دفاعی کشور عزیزمان جمهوری اسلامی هستیم.

 وی با بیان اینکه در جهاددانشگاهی در کنار تحصیلات تکمیلی، تکمیل تحصیلات را ارایه می دهیم، افزود: این نهاد با ارایه خدمات آموزشی گسترده مشغول توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان و عموم شهروندان علاقه مند را برای ورود به بازار کار، هستیم.

تیموری ارایه طرح های متعدد پژوهشی همچون تولید نیکل و کبالت، حذف نیترات از آب آشامیدنی، تولید مواد فسفاته در صنایع مختلف و دهها طرح مهم دیگر را از افتخارات جهادگران جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برشمرد.


نظر شما :