رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان خبرداد:

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۸ کد : ۲۱۷۶۷ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۵۶۵
به زودی کانون بازنشستگان واحد، راه اندازی می شود
رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان خبرداد:

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، رییس این واحد، در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و بازنشستگان و جهادگران نمونه جهاددانشگاهی واحد که صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط باز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاددانشگاهی اظهار کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و چهل سالگی زمان پختگی و سن کمال است، امیداوریم با تلاش همه همکاران در دهه پنجم شاهد فعالیت های وزین تر و شاخص تری باشیم .

مهندس مرتضی تیموری ادامه داد: پاسداشت اهداف بلندی که برای این مولود انقلاب(جهاد دانشگاهی) تبیین شده، رسالت یکایک ما هست و با انجام وظایف خود پاسدار خون شهیدان واحد چون شهید فرامرزی، شهید مقیمی زاده، شهید فرهادی و شهید زریباف باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با یاد برخی از گذشتگانی که پیش از این در واحد صنعتی اصفهان تلاش و همکاری داشته اند، تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد افراد بازنشسته شده در این واحد که امروزه به عدد 52 نفر رسیده است، می توانیم به صورت رسمی کانون بازنشستگان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان را راه اندازی کنیم.

وی ابراز کرد: امیداوریم که در آغاز چهل و یکمین سال جهاددانشگاهی و بازنشسته شدن بیش از 50 نفر از کارکنان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان،  کانون بازنشستگان این واحد را به مدد و تلاش یکدیگر با قوت راه اندازی کنیم.

تیموری اذعان کرد: بدون شک تلاش داریم با راه اندازی کانون بازنشستگان واحد، این کانون محفلی برای دور هم شدن جهادگران بازنشسته  و تجدید خاطرات و دیدارها با یکدیگر باشد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در ادامه به روند انتخاب و معرفی جهادگر نمونه واحد در هر سال توسط گروهی متشکل از اعضا، عضو هیئت علمی و مدیران و معاونین اشاره کرد و افزود: با توجه به تعداد افراد پرسنل، در هر سال 6 نفر از کارکنان در بخش های مختلف را به عنوان جهادگر نمونه انتخاب و معرفی می شوند، البته مباحث و شاخصه های مختلفی برای انتخاب جهادگر نمونه کشوری در دفتر مرکزی وجود دارد .

وی بیان کرد: پروسه انتخاب جهادگر نمونه روند ساده ای نیست، چه بسیار افرادی که با یک فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند ولی باید به یک جمع بندی رسید، باید تاکید کنم که انتخاب یکسری افراد به عنوان جهادگر نمونه به هیچ عنوان دلیل بر عدم شایستگی دیگر افراد انتخاب نشده واحد نیست.

تیموری خاطرنشان کرد: امروزه ما باید به سمت نگاه ویژه ای در بُعد نیروی انسانی برویم، نکته ای که ما در واحد باید بیش از پیش به آن توجه کنیم، مباحث نیروی انسانی فراتر از بحث مرخصی، حقوق، حکم و بازنشستگی است، بحث ایجاد انگیزه، نگه داشت نیروی انسانی و آموزش ضمن خدمت از جمله مواردی است که باید در بُعد نیروی انسانی توجه کرد.

وی عنوان کرد: انتظار هست مشارکت داوطلبانه کارکنان در امور مختلف واحد همچون برنامه های فرهنگی بیشتر شود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با اشاره ای به ایجاد صندوقی در سال گذشته بمنظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به همکاران، افزود: صندوق رفاه واحد برای اولین بار در سال گذشته به همت همه کارکنان راه اندازی و با اعتباری اولیه واحد تا امروز بالغ بر 31 نفر از کارکنان از تسهیلات وام قرض الحسنه آن به مبلغ قریب به یک میلیارد تومان  استفاده کرده اند.


نظر شما :