حضور نماینده واحد صنعتی اصفهان در کارگروه تحکیم خانواده شهرستان خمینی شهر

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵ کد : ۲۳۰۱۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۵۱۳
نماینده واحد صنعتی اصفهان در کارگروه تحکیم خانواده شهرستان خمینی شهر، حضور یافت.
حضور نماینده واحد صنعتی اصفهان در کارگروه تحکیم خانواده شهرستان خمینی شهر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 31 شهریورماه، مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی واحد، در اولین جلسه کارگروه تحکیم خانواده شهرستان خمینی شهر که در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر برگزار شد حضور یافت.

در این جلسه محمدی فشارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر تشریح  اهداف تشکیل کارگروه تحکیم خانواده این شهرستان پرداخت .

 همچنین نماینده اداره بهزیستی شهرستان با ارائه مقایسه ای در مورد ازدواج ، طلاق و سایر پدیده های اجتماعی در سال 97 و 98 اهمیت مقوله تحکیم خانواده را یادآور شد.

مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی واحد نیز طی سخنانی بر ضرورت دغدغه مند سازی مسؤولان و خانواده ها در زمینه های فرهنگی و اخلاقی اشاره کرد و افزود : به اندازه ی کافی دغدغه ایجاد نشود گام های دیگر در زمینه تحکیم خانواده اثر بخش نخواهد بود.

غلامرضا قجاوند، نبود اتفاق نظر و اجماع در مسائل فرهنگی از جمله مسائل خانواده را به عنوان یک آسیب مطرح نمود وخواستار وحدت در سیاست های فرهنگی شهرستان شد.

وی، تک بعدی شدن وعلم گرایی افراطی در آموزش و پرورش و آموزش عالی را از دیگر آسیب های فرهنگی دانست که از مهارت افزایی لازم در دانش آموزان و دانشجویان در حوزه ی فرهنگی اجتماعی و آماده کردن آن ها برای زندگی غفلت ورزیده اند.

ایشان، در پایان با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در مهدهای کودک خواستار ایجاد قوانین و ضوابط تخصصی و اعتقادی در استخدام مربیان مهد کودک ها شد.


نظر شما :