رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان :

دوران خدمت وظیفه در جهاددانشگاهی، فرصتی مغتنم برای تثبیت توانمندی ها

۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۲ کد : ۲۳۳۷۹ عمومی
تعداد بازدید:۵۶۳
رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: شایسته و بایسته هست که نگاه سربازان امریه در یک نهاد علمی چون جهاددانشگاهی با نگاه سربازان در پادگان ها تفاوت داشته باشد، جهاددانشگاهی در حقیقت می تواند محلی برای ظهور و بروز استعدادها، توانمندی های علمی و شکوفاشدن خلاقیت های علمی است.
دوران خدمت وظیفه در جهاددانشگاهی، فرصتی مغتنم برای تثبیت توانمندی ها

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 9 مهرماه، مهندس مرتضی تیموری در آئین تجلیل از مامورین وظیفه (سرباز) در واحد صنعتی اصفهان، در جمع مدیران و معاونین واحد ضمن ادای احترام به مقام همه سربازانی که در دوران دفاع مقدس  و چهاردهه انقلاب در راستای مسیر پیشرفت نظام خدمت کردند، اظهار کرد: توصیه اکید به همه سربازان وظیفه در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان می کنم که این فرصت حضور در این عرصه علمی را قدر بدانید.

وی بیان کرد: چه بسیار جوانانی که در واحدهای مختلف جهاددانشگاهی در سطح کشور و چه در واحد صنعتی اصفهان که درابتدا فقط با هدف انجام خدمت وظیفه به جهاددانشگاهی ورود کرده ولی به دلیل تلاش و خدمت صادقانه توانسته اند به عنوان کارکنان جهاددانشگاهی سال های عمر خود را طی کنند.

تیموری افزود: درحال حاضر در واحد صنعتی اصفهان و دیگر واحدهای جهاددانشگاهی کشور مصادیقی از ورود سربازان وظیفه پس از اتمام خدمت وظیفه دو ساله خود به بدنه اصلی جهاد به عنوان پرسنل حتی تا جایگاه معاون و رئیس واحد وجود دارد .

وی ابراز کرد: بنابراین به سربازان توصیه می کنم که چشم انداز کاری خود را منحصر به دو سال خدمت وظیفه ای خود در واحد محدود نکنند، جوانان مامور وظیفه چنانچه در دوران امریه خود در جهاد دانشگاهی به خوبی خود را تثبیت کنند و توانمندی های خویش را به منثه ظهور برسانند، به طور قطع می توانند به عنوان یک جهادگر مشغول به خدمت شوند.

وی خاطرنشان کرد: شایسته و بایسته هست که نگاه سربازان امریه در یک نهاد علمی چون جهاددانشگاهی با نگاه سربازان در پادگان ها تفاوت داشته باشد، جهاددانشگاهی در حقیقت می تواند محلی برای ظهور و بروز استعدادها، توانمندی های علمی و شکوفا شدن خلاقیت های علمی است.

وی با بیان این مطلب که جهاددانشگاهی به دلیل داشتن یک محیط پویای علمی و تلاش برای تامین بودجه خود از محل درآمدهای خود به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی، محیطی عالی برای جوانان تحصیل کرده بمنظور کسب تجربه عملی است، گفت: در حال حاضر پروژه های خوبی در بخش معاونت پژوهشی و معاونت آموزشی واحد توسط سربازان امریه در حال اجرا و تحقق است .

گفتنی است؛ مهندس بهنام زاهدی، مهندس مصیب احمدی، مهندس بهنام غیور، مهندس علی موسوی به عنوان ماموران وظیفه در واحد صنعتی اصفهان در سنگر علم، دانش وپژوهش خدمت می کنند که در پایان این مراسم از تلاش های این جوانان به مناسبت گرامیداشت روز سرباز، تجلیل  و قدردانی شد.

 


نظر شما :