تشکیل جلسه کارگروه پیشگیری وکنترل عفونت های نوپدید واحد صنعتی اصفهان

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۸ کد : ۲۴۸۷۹ عمومی
تعداد بازدید:۴۲۳
جلسه کارگروه پیشگیری وکنترل عفونت های نوپدید واحد صنعتی اصفهان تشکیل شد.

   به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، 27 آبان ماه، کارگروه پیشگیری وکنترل عفونت های نوپدید واحد تشکیل شد.

مقرر شد اعضاء در صورت مشکوک بودن به ابتلا به بیماری کووید -19 و نیز مثبت بودن تست های تشخیصی بیماری کووید -19 ( از جمله PCR  ) به امور اداری واحد ( نماینده کارگروه عفونت های نوپدید ) اطلاع دهند.

 همچنین مقرر شد کلیه همکاران  به ویژه افراد مشکوک به کووید -19و یا بهبود یافته از تردد های غیر ضروری به قسمت های  اداری واحد خودداری نمایند.

در این جلسه مصوب شد  با توجه به ضوابط مقرر گردیده جهت نامه های اخطار، توبیخ و کسر از حقوق برای اعضایی که در مهلت مقرر شده نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری خود اقدام نمی نمایند، پس از بررسی فرایند ارسال فرم مذکور، نسبت به صدور نامه های اشاره شده، اقدام شود.

در جلسه کارگروه پیشگیری وکنترل عفونت های نوپدید واحد صنعتی اصفهان مقرر شد   حضور اعضاء در تجمعات از قبیل مراسم های عزاداری و عروسی ممنوع باشد و اعضایی که در تجمعات از جمله مراسم های عروسی ، عزاداری شرکت نمایند باید از سه روز مرخصی استحقاقی استفاده نمایند. در صورتی که واحد از موضوع اطلاع پیدا نماید و افراد نسبت به اخذ مرخصی استحقاقی اقدام ننموده باشند، نسبت به درج غیبت برای افراد مذکور اقدام خواهد شد.

همچنین  با توجه به مصوبات جلسه ستاد استانی کرونا در تمامی مراکز آموزش واحد برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری خواهد بود.

     در راستای رعایت مصوبات ستاد کرونا، بمنظور رعایت حضور حداکثر  یک سوم اعضاء، دور کاری برای اعضای دارای بیماری های زمینه ای، زنان باردار و همچنین سایر اعضایی که  امکان انجام فعالیت های روزانه به صورت دور کاری می باشد، انجام می پذیرد، با عنایت برگزاری کلاس های آموزشی به صورت غیرحضوری، فرآیند دور کاری به نحوی انجام شود که خللی در پشتیبانی سامانه و پاسخگویی به ارباب رجوع و فراگیران ایجاد نشود.

     ارائه گزارشی از اعضایی که به صورت دور کاری فعالیت های خود را انجام می دهند، برای تصمیم گیری های آتی در کارگروه، اطلاع رسانی به اعضا در خصوص مصوبات کارگروه کرونای واحد بمنظور رفع ابهامات، از دیگر مصوبات کارگروه پیشگیری وکنترل عفونت های نو پدید واحد صنعتی اصفهان، بود.


نظر شما :