معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی:

واحد صنعتی اصفهان به معنای واقعی شعار توسعه و پیشرفت را محقق ساخته است

۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵ کد : ۲۶۷۱۵ عمومی
تعداد بازدید:۵۶۶
دکتر باصولی گفت: واحد صنعتی اصفهان به معنای واقعی شعار توسعه و پیشرفت را با تولید محصولات مختلف فنی و مهندسی،محقق ساخته است.
واحد صنعتی اصفهان به معنای واقعی شعار توسعه و پیشرفت را محقق ساخته است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دکتر مهدی باصولی  در سفر یک روزه خود به اصفهان در جمع رئیس و معاونین جهاددانشگاهی این واحد اظهار کرد: ازدیرباز با جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ارتباط بسیار عمیقی داشته ام و از همکاران واحد صنعتی اصفهان خاصه مهندس مرتضی تیموری رئیس جهاددانشگاهی این واحد در طول سال های گذشته آموخته ام، تصریح کرد: اما نکته ای که در بازدید کوتاهم از این واحد برای شخص من بسیار قابل توجه ومهم بود، این است که در واحد صنعتی اصفهان با اندک امکانات سخت افزاری و ساختمانی، کارهای علمی فاخری توسط جوانان و محققین صورت گرفته است.
باصولی با اشاره به اینکه مهندس تیموری در زمان ریاست خود در این  واحد؛ بطور حقیقی به تعبیر مهندسین صنایع، یک مهندسی مجدد در زمنیه نیروی انسانی صورت داده اند گفت: امروز ثمره این مهندسی مجدد در بدنه نیروی انسانی این واحد را در ایجاد فرصت های غنی تولیدی و تحقیقی و فعالیت های عمیق علمی شاهدیم.
وی با ابراز خرسندی از حضور در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تاکید کرد: واقعیت این است که من به شخصه شاهد یک مهندسی مجددی را دراین واحد شاهد هستم به نحوی که در این واحد بیشتر از آنکه به ظواهر توجه شود، به صورت صحیح تر به عمق و کیفیت کارعلمی پرداخته شده است و این قابل تقدیر است و باید این رفتار در سطح کشور گسترش یابد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس ، معاونین و کارکنان ومحققین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بابت زحمات کشیده شده طی چند سال اخیر به منظور ارتقا جایگاه و نام جهاد دانشگاهی در استان و کشور عنوان داشت: واحد صنعتی اصفهان به معنای واقعی شعار توسعه و پیشرفت را با تولید محصولات مختلف فنی و مهندسی محقق ساخته است.

وی ابراز کرد: ما اگر بخواهیم در جهاد دانشگاهی به نحو واقعی جهادی عمل کنیم باید به همه ذی نفعان خاصه مخاطبین و مردم و مدرسین و البته کارکنان احترام گذاشته و از باب کرامت برخورد کنیم، از سوی دیگر اقدام به فعالیت های علمی و دانشی بزرگ و شایسته کنیم.
باصولی افزود: امروزه هر فردی با گام نهادن به واحد صنعتی اصفهان با مشاهده کارهای علمی بزرگ صورت گرفته ومحصولات مبتنی بردانش و پژوهش تولید شده، حس کارجهادی را به خوبی درک خواهد کرد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.
گفتنی است؛ دکتر مهدی باصولی پیش از این جلسه، از بخش های مختلف واحد صنعتی اصفهان بازدید و از نزدیک با روند تولید محصولات و مباحث علمی و واحدهای پژوهشی، فرهنگی و پشتیبانی و آموزشی آشنا شد.


نظر شما :