مدیر اسناد و تاریخ شفاهی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان:

جوانانی نخبه چون شهید آذری زمینیانی بودند که در دفاع مقدس آسمانی شدند

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۷۹۲۲ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۴۲۹
مدیر اسناد و تاریخ شفاهی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان تحمیل جنگ تحمیلی به ایران توسط دشمنان، تلاش برای تحقق تغییر ساختار ایران بود و جوانانی نخبه چون شهید آذری زمینیانی بودند که در دفاع مقدس آسمانی شدند.
جوانانی نخبه چون شهید آذری زمینیانی بودند که در دفاع مقدس آسمانی شدند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، صبح امروز 21 بهمن ماه، در آستانه سی و پنجمین سالگرد شهادت  " جهادگر شهید مهندس فرامرز آذری " و گرامی داشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توسط اداره روابط عمومی این واحد، آئین نامگذاری ساختمان شماره یک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بنام این شهید والا مقام،  با حضور خانواده این شهید، برگزار شد.

در این آئین، مدیر اسناد و تاریخ شفاهی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت:

امام راحل نظریه انقلاب اسلامی را بیش از ۲۰ سال قبل از ۱۳۴۲ طراحی کرده بودند و بعد در سال ۱۳۴۳ خطاب به شهید عراقی فرمودند اهداف من از قیام سه هدف عمده است، نخست براندازی طاغوت، دوم استقرار نظام اسلامی در کشور و سوم زمینه سازی ظهور امام زمان است.

بخشی افزود: دشمن در سال ۵۷ لقمه چرب و نرمی چون ایران را در منطقه از دست داد و ازاین بابت تا به امروز تلاش زیادی را برای بازپس گیری آن دارد.

وی افزود: قانون کاپیتولاسیون و حق توحشی که امریکاییان در ایران می گرفتند، اوج حقارت یک ملت توسط امریکاییان بود، دشمنان خاصه آمریکاییان در طول چهار دهه گذشته سه راهبرد عمده چون تعییر ساختار، تغییر رفتار و در آخر مهار وکنترل را در برابر ایران در پیش گرفتند.

بخشی عنوان کرد: تحمیل جنگ تحمیلی به ایران توسط دشمنان، تلاش برای تحقق تغییر ساختار ایران بود ولی به همت جوانانی چون شهید آذری باعث شدند که یک وجب از خاک ایران از دست نرود و کاری کارستان است و تا ابد به آن افتخار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جوانانی نخبه چون شهید آذری زمینیانی بودند که در دفاع مقدس آسمانی شدند.

بخشی با بیان اینکه انسان ها برای رسیدن به نقطه آرمانی خود باید الگوگیری کنند که ارایه الگوی مناسب و صحیح وظیفه ما است گفت: این ارایه الگویی چون شهدا نخستین ثمره نامگذاری اماکن بنام شهدا است که تا ابد ذهن جوانان آینده را به سمت شهید و چرایی نثار جانشان سوق می دهد.


نظر شما :