رئیس واحد صنعتی اصفهان:

در حوزه‏ های آموزشی، فرهنگی و حتی پشتیبانی نیز باید پژوهش‏ اتفاق بیافتد

۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۳ کد : ۴۴۲۷ پژوهشی
تعداد بازدید:۸۹۴
رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در در گردهمائی مدیران جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان که ۲۴ آذر ماه به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد تصریح کرد : مطالعه‏ ی آگاهانه‏ و برنامه‏ ریزی هوشمند در مواجه با مسائل و مشکلات به قصد رفع پیچیدگی و ارائه‏ ی راه‏ حل را از جمله تعاریف پژوهش عنوان کرد و با بیان این مطلب که در تمام حوزه‏ های جهاددانشگاهی نیاز به پژوهش داریم، تصریح کرد: در حوزه ‏های آموزشی، فرهنگی و حتی پشتیبانی نیز باید پژوهش‏ اتفاق بیافتد.
در حوزه‏ های آموزشی، فرهنگی و حتی پشتیبانی نیز باید پژوهش‏ اتفاق بیافتد

رئیس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در در گردهمائی مدیران جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان که 24 آذر ماه به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد تصریح کرد :

مطالعه‏ ی آگاهانه‏ و برنامه‏ ریزی هوشمند در مواجه با مسائل و مشکلات به قصد رفع پیچیدگی و ارائه‏ ی راه‏ حل را از جمله تعاریف پژوهش عنوان کرد و با بیان این مطلب که در تمام حوزه‏ های جهاددانشگاهی نیاز به پژوهش داریم، تصریح کرد: در حوزه ‏های آموزشی، فرهنگی و حتی پشتیبانی نیز باید پژوهش‏ اتفاق بیافتد.

به گزارش روابط عمومی واحد صنعتی اصفهان مهندس مرتضی تیموری گفت: در حوزه معاونت پژوهشی واحد یک چشم انداز منسجم تدوین و اجرائی شده، همچنین معاونت آموزشی چشم‏انداز بلندی را با هماهنگی لازم بین مراکز آموزشی تهیه کرده و بقیه‏ی حوزه‏ها نیز باید به این سمت حرکت کنند.

مهندس مرتضی تیموری افزود: تهیه یک چشم انداز منسجم در کل واحد، یک ضرورت بود و این ضرورت بایستی مستمر باشد. وقتی چشم‏ انداز واحد در حوزه پژوهشی قطب شدن در حوزه آب مطرح می‏شود باید چنین کاری در سایرحوزه‏ ها انجام شود و بدین معنی است که حوزه‏ های 4گانه‏ ی جهاددانشگاهی واحد باید در راستای یک چشم انداز واحد حرکت کنند که البته کار سختی است.

وی خاطر نشان کرد: انجام این حجم فعالیت علمی، پژوهشی و دانش بنیان برای جهاددانشگاهی اعتبار و برند علمی لازم را ایجاد می کند و باید این اعتبار و برند علمی را حفظ و ارتقاء داد.

مهندس تیموری تاکید کرد: ما باید ارتباطمان را با بدنه ‏ی جامعه، از طریق حوزه‏ ی آموزشی ایجاد کنیم ، آن هم ارتباطی سودمند برای جامعه‏ و ارتباط با اساتید و دانشجویان را از طریق حوزه‏ ی فرهنگی حفظ کنیم. تمام این امور برند رفیع، موفق و پابرجا از جهاددانشگاهی در چشم تمام مخاطبین می ‏سازد، لذا همه‏ ی اینها در کنار هم می ‏تواند ما را در راهی که در پیش داریم موفق کند و این موفقیت‏ ها بسیار لذت‏ بخش و روحیه بخش است.

وی، مطالعه‏ ی آگاهانه‏ و برنامه‏ ریزی هوشمند در مواجه با مسائل و مشکلات به قصد رفع پیچیدگی و ارائه‏ ی راه‏ حل را از جمله تعاریف پژوهش عنوان کرد و با بیان این مطلب که در تمام حوزه‏ های جهاددانشگاهی نیاز به پژوهش داریم، تصریح کرد: در حوزه ‏های آموزشی، فرهنگی و حتی پشتیبانی نیز باید پژوهش‏ اتفاق بیافتد.

وی، انجام کارهای بدیع، نو و خلاقانه و حرکت به سوی بازارهای جدید و تکنولوژی روز را از جمله راه‏ حل جدید برای مسائل جامعه بر شمرد و افزود: در حوزه‏های پشتیبانی بیشتر از همه جا نیاز به پژوهش داریم. بحث نیروی انسانی و دست یابی به منابع مالی در این بازار پررقابت و مشکلات اقتصادی و معیشتی امروزی، به برنامه‏ های دقیق و هوشمندانه نیازدارد که در این برنامه باید همه ذی‏نفعان خود از جمله شرکا و کارفرمایان نیز از این تعامل راضی بوده و نفع ببرند.


نظر شما :