همکاری های جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و فرمانداری ویژه نجف آباد گسترش می یابد

۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۳ کد : ۴۵۰۸ عمومی
تعداد بازدید:۱۳۴۹
۱۵ دی ماه، در دیدار رئیس واحد صنعتی با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، بر گسترش فعالیت های جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در این شهرستان تاکید شد.
همکاری های جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و فرمانداری ویژه نجف آباد گسترش می یابد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در این دیدار مرتضی تیموری رئیس واحد صنعتی اصفهان ضمن ارائه ی گزارشی از توانمندی ها و فعالیت های واحد صنعتی اصفهان در سطح استان و شهرستان نجف آباد گفت: واحد صنعتی  فعالیت های آموزشی، فرهنگی و کار آفرینی خود را از سال 1386 در شهرستان نجف آباد آغاز نموده و بر گسترش این فعالیت ها بمنظور ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان نجف آباد، ادارات، سازمان ها و بخش خصوصی تاکید دارد. 

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به مشکل بیکاری و معضلات فرهنگی در شهرستان، برگزاری دوره‏های مهارتی و مهارت‏افزایی برای جوانان تحصیل‏کرده‏ی شهر را جزء نیازهای ضروری برشمرد و خواستار همکاری و ارائه راهکارهای کاربردی از سوی جهاددانشگاهی به ویژه پژوهش در حوزه کشاورزی و نیز فرهنگ سازی در خصوص ارتقای ایمنی موتور سواران شد.

 

مجتبی راعی افزود: شهرستان نجف آباد در حوزه تامین منابع آبی با چند مشکل مواجه است و جهاددانشگاهی می تواند با توجه به تخصص و فعالیت های انجام شده، در رفع این مشکلات، طرح و راهکار ارائه دهد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد ضمن استقبال از حضور جهاددانشگاهی در شهرستان، خواستار حضور فعال در کمیته‏های دانشجوئی، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال در شهرستان، همچنین حضور در شورای اداری شهرستان و ارائه‏ی گزارش توانمندی‏های این نهاد به سایر ادارات، ارگان‏ها و دستگاه‏های اجرایی شهرستان شد.

 

راعی،از آمادگی فرمانداری شهرستان نجف آباد بمنظور تخصیص زمین در پارک اداری، برای احداث ساختمان جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در این شهرستان خبر داد.

 

گفتنی است در این دیدار غلامرضا ریحانی معاون آموزشی و احمدپایداری معاون فرهنگی واحد و ندا معین مدیر مرکز آموزش های کوتاه مدت و تخصصی شهرستان نجف‏آباد در خصوص فعالیت های انجام شده ، تنوع خدمات و آمار بهره مندان از فعالیت های متنوع جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در شهرستان نجف آباد، گزارشی ارائه نمودند.

 


نظر شما :