برگزاری دوره‌های تخصصی کشاورزی برای اولین بار در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۰ کد : ۴۷۵۷ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۳۸۲
دوره‌های تخصصی کشاورزی برای اولین بار در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود.
برگزاری دوره‌های تخصصی کشاورزی برای اولین بار در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاون آموزشی واحد گفت: به منظور ایجاد مهارت‌های لازم بمنظور توسعه کسب و کارهای نوین در بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار با جذب سرمایه‌های اندک و نیروهای فاقد کار در جامعه، برای اولین بار این واحد اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی کشاورزی با عناوین پرورش عقرب، پرورش زالو، پرورش بونسای، ساخت تراریوم و گیاهان زینتی آپارتمانی، نموده است.

غلامرضا ریحانی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز دولت ایجاد اشتغال و کسب درآمدهای غیرنفتی می‌باشد که هر دو از مزایای دوره‌های مذکور می باشند و علاقمندان با آموزش صحیح و کاربردی در هر یک از رشته‌های موردنظر می‌توانند علاوه بر کسب درآمد سبب رشد اقتصادی در بخش کشاورزی و افزایش بهره‌وری گردند.

وی تصریح کرد: علاقمندان پس از طی دوره‌های آموزشی فوق مهارت‌های لازم جهت راه‌اندازی یک کسب و کار و فعالیت در این عرصه را کسب می‌نماید.

گفتنی است این دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش شماره 6، برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر به وب گاه این معاونت به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه و یا با شماره 37752244-031 تماس حاصل نمایند.

 

 


نظر شما :