اجرای طرح مطالعاتی بازی ‌وارسازی آموزش (گیمیفیکیشن) در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۴ کد : ۴۷۸۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۷۳۹
طرح مطالعاتی بازی‌ وارسازی آموزش زبان‌انگلیسی در گروه سنی کودکان در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در حال اجرا است.
اجرای طرح مطالعاتی بازی ‌وارسازی آموزش (گیمیفیکیشن) در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان معاون آموزشی گفت: یادگیری مبتنی بر بازی در حال تبدیل شدن به یک مدل یادگیری گسترده در جهان است. یکی از شیوه‌های اجرای این نوع آموزشی، بازی وارسازی آموزشی می‌‌باشد. در بازی وارسازی آموزش، از بازی‌ها در پیشبرد اهداف آموزشی به روش تفریح و سرگرمی استفاده می‌شود. این شیوه آموزشی یادگیری را شیرین‌تر و جذاب‌تر کرده و عمق یادگیری را افزایش می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: طرح بازی وارسازی آموزش زبان‌انگلیسی در حال حاضر در مرکز آموزش‌های تخصصی شماره یک این واحد ویژه گروه سنی کودکان در حال اجرای آزمایشی بوده که با مقایسه نتایج گروه آزمایش (گروهی که به این شیوه آموزش داده می‌شوند) با گروه شاهد (گروهی که به روش قدیمی آموزش داده می‌شوند) در پایان ترم زمستان، نتایج و پیشنهادهای اجرایی این طرح منتشر می‌شود.

ریحانی با بیان این مطلب که برگزاری چند کارگاه آموزش بازی وارسازی در سال جاری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، در شورای آموزشی این واحد بررسی و مورد تأیید قرار گرفته افزود: در صورت اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، در سال آینده اغلب دوره‌های آموزشی زبان‌انگلیسی در این واحد به روش بازی وارسازی اجرا خواهد شد.

 

 


نظر شما :