اعلام نتایج مسابقه نظرسنجی شب یلدای معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۰۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۳ کد : ۴۹۸۵ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۵۸۶
نتایج مسابقه شب یلدا به زبان‌انگلیسی که توسط اداره آموزش، برنامه‌ریزی و نظارت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شده بود، اعلام شد.
اعلام نتایج مسابقه نظرسنجی شب یلدای معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، سرپرست اداره آموزش، برنامه‌ریزی و نظارت واحد گفت:" شب یلدا "یک سنت دارای ارزش‌های فرهنگی در بین ایرانیان است. شب نشینی و دیدار و گفتگو با اعضای خانواده و اقوام که از آن در دین مبین اسلام بعنوان  «صله رحم» یاد شده و بسیار مورد سفارش قرار گرفته شده، از شاخصه های اصلی این سنت ایرانی است.

علی حسینی افزود:  در راستای ارج نهادن به این سنت اصیل ایرانی، برای اولین‌بار نظرسنجی شب یلدا به زبان‌انگلیسی توسط معاونت آموزشی واحد برگزار شد. برگزاری نظرسنجی به زبان‌انگلیسی جذابیت بیشتری برای فراگیران دوره‌های زبان‌انگلیسی ایجاد کرد و امکان انتشار (الکترونیکی) این نظرسنجی در سطح بین‌المللی را برای افراد غیر فارسی زبان فراهم نمود.

وی تصریح کرد: در این نظرسنجی، از افراد پرسیده شده بود که از بین کارهای رایج در شب یلدا از قبیل دیدار با بزرگترها، شاهنامه و حافظ خوانی، کادو دادن به تازه عروس‌ها و دامادها و خوردن آجیل، انار و هنداونه، کدام مورد محبوبیت بیشتری دارد.

وی افزود: از میان 400 نفرشرکت کننده، در پاسخ به سوال چهار گزینه ای

?which one is more popular at yalda night

 

  1. Visiting grandparents

 

  1. Reciting poetry such as shahameh or hafez

 

  1. Giving presents to newlyweds

 

  1. Eating nuts, pomegranates, and watermelons

 

 

55% گزینه یک، 13% گزینه دو، 2% گزینه سه و 30% گزینه چهار را انتخاب کرده بودند.

گفتنی است؛ به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه به نام‌های فاطمه حاتمی 155----0936، محمد مقصودی 735----0913، پارسا اکبری 691----0913، به قید قرعه، مبلغ دو میلیون ریال تخفیف استفاده از دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی تعلق گرفت.

 


نظر شما :