نشست توجیهی و کارگاه آموزشی مناظره در واحد صنعتی اصفهان برگزار شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۲ کد : ۵۹۴۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۷۷۹
۱۹ اسفند ماه، جلسه توجیهی و کارگاه آموزشی مناظره برای شرکت کنندگان در هشتمین دوره ی مسابقات مناظره دانشجویان در واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
نشست توجیهی و کارگاه آموزشی مناظره در واحد صنعتی اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی واحد صنعتی اصفهان، 19 اسفند ماه، جلسه توجیهی و کارگاه آموزشی مناظره برای شرکت کنندگان در هشتمین دوره ی مسابقات مناظره دانشجویان در واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این نشست که بمنظور آشنایی تیم های مناظره کننده با فرآیند اجرایی مسابقه برگزار شد،  مدیر اجرایی سازمان دانشجویان شعبه ی صنعتی اصفهان، به نکاتی پیرامون مهارت های مناظره و کاربرد و تاثیرات آن در زندگی فردی و اجتماعی پرداخت.

ابراهیم کمالی افزود:. دیدگاه برنده و بازنده در این مسابقات مطرح نیست و با توجه به شعار مسابقات مناظره یعنی "مناظره فرصتی برای یادگیری" همه افرادی که در این برنامه شرکت کرده اند، برنده اید چرا که همه ما در اجتماع به صورت دائمی در حال مناظره هستیم و مناظره ابزاری برای کشف حقیقت است .

گفتنی است؛ در این دوره از مسابقات تعداد 10 تیم 4 نفره از داشجویان ثبت نام نموده اند که 22 اسفندماه در مرحله اول از میان 10 تیم با برگزاری 5 مسابقه، 5 تیم برنده به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد.

 


نظر شما :