توسط صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران شعبه صنعتی اصفهان :

۳ میلیارد ریال وام، در سال ۱۳۹۷ پرداخت شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۴ کد : ۷۹۸۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۱۸۵
توسط صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران شعبه صنعتی اصفهان، ۳ میلیارد ریال وام، در سال ۱۳۹۷ پرداخت شد.
۳ میلیارد ریال وام، در سال ۱۳۹۷ پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی جهادانشگاهی واحد صنعتی اصفهان،  صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران شعبه صنعتی اصفهان در سال 97 با پرداخت 3 میلیارد ریال وام به دانشجویان،کمکی هرچند اندک به مرتفع نمودن مشکلات مالی دانشجویان داشت .

معاون فرهنگی واحد صنعتی اصفهان افزود: با همکاری صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران و اعتبارات موجود شعبه صنعتی اصفهان در سال 97؛ 245 فقره وام در مجموع به مبلغ 3 میلیارد ریال به دانشجویان متقاضی وام در دانشگاه صنعتی اصفهان، در قالب 30 فقره وام ازدواج به مبلغ 800 میلیون ریال و 215 مورد وام اضطراری ، ضروری و عادی به مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال، به دانشجویان پرداخت شده است .

احمد پایداری افزود: با توجه به وجود صندوق های قرض الحسنه دیگر در دانشگاه صنعتی اصفهان، این شعبه توانسته بعنوان یک صندوق مورد اعتماد در بین دانشجویان مطرح و هر روز مراجعاتی مبنی بر تقاضای وام از طرف دانشجویان به این شعبه انجام ‌پذیرد .

وی با بیان این مطلب که این شعبه به گفته مسؤولان صندوق، از لحاظ عملکرد و واریز اقساط یکی از شعبه های مطلوب این صندوق می‌باشد افزود: خوشبختانه دانشجویان متعهد به بازپرداخت اقساط خود هستند و در مواردی هم با پیگیری همکاران، بازپرداخت اقساط توسط دانشجویان انجام می شود . 

 


نظر شما :